Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?

ღ GoJenta ღ

Anbefalte innlegg

Jeg håper jeg kan få litt hjelp av dere her inne, selv om jeg vet at det er jeg som må ta denne vanskelige avgjørelsen selv...

For 2 uker siden fant jeg ut at jeg var gravid, ble både redd, nervøs og glad på en gang..

Faren er den beste kjæresten i verden, han sier han vil støtte meg uansett hva jeg velger. Men jeg synes at han burde få være med på avgjørelsen også... Han sier at han ikke vet helt han heller, det er veldig tidlig i forholdet. Men vi er begge sterkt imot abort(jeg har vært igjennom en for et par år tilbake, noe jeg slet med i laaang tid etterpå).

Han har en liten en fra før, så jeg vet at han er en fantastisk far!

Hjelp, dette er veldig vanskelig!! :'(

Fortsetter under...

Hvis du slet mye sist blir det nok ikke noe lettere denne gangen. Høres ut som om du har mest lyst til å beholde barnet? Selv om det er litt skummelt å skulle ha barn med noen du bare har kjent kort tid har det fungert for mange før dere. Det kan faktisk komme til å bli veldig fint:)

Jeg hadde bare vært sammen med faren til barnet mitt et par måneder før jeg ble gravid, men vi bestemte oss for å flytte sammen og gjøre det beste ut av situasjonen. Litt "instant-family" følelse, men det går bedre enn jeg hadde trodd til å begynne med:)

Lykke til med avgjørelsen. Håper alt ordner seg for deg:)

Hvis du har slitt med en abort fra før...

+ at kjæresten din er en fantastisk far....

og det virker på deg som du har lyst til å beholde barnet...

hmm...ja,da har jeg bare å si :

kjenn etter om det føles bra,riktig,godt å få barn sammen med akkurat denne mannen.

vil du leve sammen med han?

er du klar for å bli mor?

det er dette du må kjenne på...

for samboeren din virker ikke negativ til å få en til,iflg.det du skriver...og du virker glad i han...

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...