Kobra Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Hei.... Holder på å lagre mine temp på fertility friend.... Men så lurer eg på en ting.... temp fra før mens legger seg på en chart, og fra mens og til idag legger seg på en ny chart....går det ikke ann å se de to ilag??? Tusen takk for svar jenter.... =)
Kobra Skrevet 18. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2006 Og så en ting til.... =) Hvordan ser man egentlig på tempen om man har eggløsning? Er det sånn at temperaturen blir høgere ved el? Og holder seg høg til mensen kommer? Eller tar eg helt feil??? =)
*mary had a little lamb Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Hei, temperaturen synker rett før egger slippes, for så å stige. Er man gravid vil den som regel fortsette å stige til etter IKM. Her kan du lese mer om temping : http://www.pernille.info/basaltemp.htm Jeg måler ikke temp under mens, kun etter så derfor har jeg ikke møtt på det problemet i FF desverre...
Kobra Skrevet 18. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2006 Tusen takk for svar Mary =) Har nett kjøpt meg babycomp, tatt temp siden 5 august, så eg bare plottet inn alle temp på FF...Greit å se det "svart på kvitt" =) Ser iallfall at eg har høg temp før mens, så synker den...nå bare venter eg på el...om en ukes tid kansje.... =) Spennende... Håper på klaff denne mnd ja! =)
Gjest Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Fertility Friend lager en ny syklus for hver mens, det er derfor den deler før og etter mens. Hver ny syklus starter med mensen. For å så flere sykluser lagt over hverandre, så kan du velge Chart Overlay, også velge hvilke sykluser du vil sammenlikne. Jeg tror også at du kan endre start-dato for sykluser, slik at de ikke starter med mensen, men det har jeg aldri prøvd selv, så tør ikke gi deg noe råd for det... Lykke til!
Gjest Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 En annen ting: Tempen din under mensen er jo egentlig ikke så interessant heller. Det viktigste er jo å finne tempstigningen som indikerer at du har hatt eggløsning.
Kobra Skrevet 18. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2006 Takk for det lilii =) Og lykke til, til alle dere og =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå