mor til prins Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 var på UL i dag og legen mistenkte for mye fostervann. jeg må nå følges tettere opp sa hun for å se at barnet utvikler seg normalt. mye fostervann kan skyldes svangerskapsdiabetes, men min sukkerprøve var helt fin. skal på ny UL 29 denne måneden. Er det noen som vet mer om dette? er litt bekymra, så. hjeeelp
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jeg har jo ikke lyst til å gjøre deg mer urolig, men jeg møtte en da jeg var inne til glukosebelastning som hadde for mye fostervann. Hun sa at de ikke hadde sagt noe til henne om grunnen, men at hun hadde lest at det kunne være tegn på at noe var galt med barnet. Men jeg skal altså ikke si at dette er god fisk og vet heller ikke hvor hun hadde lest det. Skal du inne til flere tester? Forstod det som at det skulle hun for å utelukke flere ting. Men ikke stress med det om du kan. Nå vet du jo ikke om det er for mye fostervann enda og høyst sannsynlig er alt som det skal være. Ønsker deg masse lykke til - tenk positivt!
mor til prins Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2006 uff det hørtes ille ut. nå ble jeg i alle fall ikke roligere. tror jeg ringer en jordmor på sykehuset og spør jeg.
Lilje74 Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 hei, jeg fikk også konstatert veldig mye forstervann... kanskje fem liter? Dette var midt i uke 38. Ble sjekket på grunn av høyt symfysemål. Siden det ikke har blitt funnet sukker i urinen min ved de ordinære kontrollene ble ikke legen på sykehuset bekymret... Jeg fikk altså beskjed om at alt er ok. 10 dager til neste kontroll... Så da får vi se...
mor til prins Skrevet 18. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2006 så fint å høre. jeg ringte nettopp føden og snakket med en jordmor. hun sa at det de tittet på i forbindelse med dette var nyrene til barnet. det var evnt dem det kunne være noe med. men i og med at legen ikke hadde sakt at det var noen unormale funn så skulle jeg slå meg til ro med det. men du vet....... jeg er ikke helt rolig akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå