Gå til innhold

Drømmer:-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er jo lenge igjen til fødsel for oss her inne, men jeg har nå begynt å drømme at jeg føder... på lekeplassen. Nå er jeg ikke særlig sanndrømt av meg, sist drømte jeg at jeg fødte både på motorveien og på stranda og det ble en... hundevalp!!

 

Ti, hi, andre med silly dreams?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe jeg drømte at jeg fødte en velskapt baby, men at vi plutselig kom på at vi hadde ingenting til den. Vi hadde ikke sete til å frakte den hjem i fra sykehuset...merkelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drømte i natt at vi fikk babyen nå... (den var helt utvokst og frisk) men vi hadde jo ikke noen ting... og mest krise var jo bilstolen, hva skulle vi frakte babyen i??? rett og slett krise... og så var jo d problemet at babyen måtte jo ha melk, men mine pupper var jo ikke klar ennda...;)

 

en annen natt drømte jeg at jeg fikk babyen og så viste d seg at d var samme babyen som veninna mi... syke drømmer... og d blir nok bare værre;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om et stort babyhode som stakk hodet sitt frem mellom bena mine.. den lo og vinket til meg..

 

Synes det var litt grotest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drømt at det var 1mnd igjen til termin og jeg hadde plutselig en "luke" på magen,, så jeg bare tok babyen ut bittelitt for å titte jeg.. Var så nyskjerrig på om det var gutt eller jente.. Når jeg hadde kost litt med den lille var det bare å putte h*n inn igjen i magen... *ler godt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...