AnneKnutsdotter Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jeg var lenge veldig usikker på om vi skulle prøve å få nummer tre. Til slutt klarte jeg å overtale mannen min, uten at jeg sa så veldig mye om at jeg selv også var usikker. I dag har vi vært på ultralyd, og jeg er ikke i tvil lenger om at dette var riktig. Jeg tror at har du en tvil om du ønsker flere, så sett i gang, du vil aldri angre!!
3barns-mamma <3 Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 hei:-) jeg har 2 gutter fra før på 3år og 3mnd og en på 1år og9mnd, og lurer veldig på en tredje, tror faktisk den er på vei:-) men litt fortidlig å få svar enda, hadde el mellom 9og 13 aug... men jeg vet at det er noe på gang no:-) har merket det med begge de to andre før jeg har fått mens, og samme er det no.... tror jeg da:-) hehe gratulerer så mye da:-)
Positiva Skrevet 19. august 2006 #3 Skrevet 19. august 2006 Jeg som er dronninga av tvil; med en gang jeg testet positivt var all tvil blåst bort! Nå bare gleeeeeder jeg meg til nr. 3!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå