Gå til innhold

Bare for moro: Men hva gjorde dere rett før....


♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

den lille spiren satt?:) BORTSETT fra ha sex da selvfølgelig...

Var det noe spesiellt dere spiste måneden før? Yoga? Balett?

Farget håret?

Eller som meg, tok Cortisonsprøyte for allergi måneden før, og så på PrisonBreak, så tankene var IKKE på baby i det hele tatt, hehe...

 

Bare moro å vite:)

 

jente77

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting spesielt her i gården.. Men jeg fikk en normal 29 dagers syklus i stedet for en ustabil 50 dagers syklus,, så det var nok litt lettere å "treffe blink" ja... Og glad er jeg for det... Nå er det bare 3 dager til jeg skal til 2 trimester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboeren hadde vært dårlig i nesten en uke. Jeg trodde jeg hadde hatt el, så tenkte ikke så mye på at det kunne bli baby denne måneden, men der tok jeg feil.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg spiste bidronning-gele, nattlysolje og drakk salvie-te. Mannen tok mye sink. Ble gravid i første pp men vet ikke om det var pga det vi tok, men det skal visst være bra for fruktbarhet og sædkvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet hardt med babysaken, så det ble sex hver dag fra dag 8 på oss. Har virkelig kost meg med vin i sommer, parmaskinke, parmesan, mozzarella osv som jeg visste jeg ikke vill spise dersom jeg ble gravid. Føler jeg er klar for å gjøre alt riktig nå! Var også nøye på å være godt i gang med trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...