Gå til innhold

Det var da voldsomt

Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

til nedpress jeg hadde nå :-(

Ble nesten litt svimmel her jeg sitter!

og ungen bare morer seg inni dær!

Fler som har VELDIG med press nedover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja min har snudd seg ned så vet hvordan du har det,, kjennes ut som hun detter ut

Skrevet

JA ikke sant :-( Ikke godt! H*n har ligget med hodet ned siden uke 27 og er nesten festet! Får sikkelie "ilinger" eller hva skal jeg kalle det av og til :-(

Skrevet

ja å så værker det nedentil, sprenger liksom..

Skrevet

JA! Mye rart som skjer med oss :-)

Vet ikke hva noe er siden detr er min første!

Skrevet

sånn jeg har det også.. har ikke snøring på noe jeg heller..

Skrevet

uff ja, masse.. Det er nesten sånn at jeg må holde meg mellom beina, sånn at han ikke detter ut, hehe...

Og spesielt når jeg har lagt meg om kvelden.

Skrevet

jeg vil også ha....!! hehehe... kan jo virke som d skjer mer hos dere enn hos meg da... Er i uke 38 og kjenner ikke nedpress i det heletatt!!

Skrevet

Jeg og, og synes det blir værre for hvert svangerskap...

Skrevet

Oi da! Jeg skulle ønske jeg hadde litt ned press... Tror jenta mi har misforstått og prøver å komme ut igjennom halsen..... Er i uke 35 nå, hvor langt er dere?

Skrevet

Hei!

Er i uke 39 nå, og har hatt en del nedpress. Blir svimmel og føler at beina blir blytunge og underkroppen presses mot bakken. Må som regel holde meg fast når det skjer. Kan skje både sittende, liggende og stående. Men det har pågått i et par uker nå, så jeg har mistet troen på snarlig fødsel... dessverre...

Hadde det heller ikke sånn før forrige fødsel, for det ville jeg ha husket.

Skrevet

Er 37+5 :-)

Skrevet

HAr gått med dette i 2-3 uker!

Skrevet

har sånn jeg og.. ikke så kraftig enda..men ilingene kommer plutselig og er ikke gode i det hele tatt.. hatt det sånn ca en uke .. han har ligget med hodet ned siden uke 28 ca.. jeg er nå i uke 34..

tror det er det at ungen fester seg,eller er på vei ned i bekkenet.. tar vel litt tid;) er det litt tidlig når det er sånn allerede på meg ?

Skrevet

Nei, begynte her for 2-3 uker siden med sikkelig nedpress, men hadde litt før det også, men ikke så kraftig liksom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...