Gå til innhold

Så teit du er, ja du vet selv HVEM du er....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Arrrrrrgh, blir sååå sur...

Ja DU vet godt hvem du er, at du ikke kunne finne ett annet navn til ungen din, vi bor på samme lille plass, å du har ikke sagt det navnet på noen navnedebatter før nå, æsj så sur jeg blir...

jaja, rop og skrik nå om dere vil, dette er ment for EN person som selv vet hvilket navn jeg sikter til... teit!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forresten, grunnen til at jeg blir sur er fordi dette navnet ikke er sååå mye brukt å jeg har sagt det leeeenge nå her på BIM at det skal jeg kalle min bebis!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloooooooo?????

hvem har gitt deg enerett til ett navn egentlig?????

nå må du virkelig skjerpe deg!!!!

skal ikke noen få kalle barnet sitt "nils " nå da,for at nabo`n heter det????

seriøssssssst ass!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke finne ett mellomnavn også da ? sånn at det ikke blir helt samme, skjønner at du kan bli litt irritert når du først hadde bestemt ett navn som ei du kjenner brukte også, men det gjør vel ikke noe at dem heter det samme?! ungen din får jo en egen personlighet for det...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ikke eierett på navnet?! Skjønner at det er litt irriterende.. men sånn er det... da får du heller klappe igjen med hva du skal kalle ungen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk litt enig med deg jeg! Her i dar'n har vi ei av samma ulla! Nevner noen et navn, skal plutselig hennes hete det. Blir noen gravid (nær venninne), blir plutselig hun det også. Nevner noen en fin sofa, har plutselig hun kjøpt den, skal ei gifte seg gjør hun det å osv osv. Og dette gjentar seg og gjentar seg.... Alltid de nærmeste vennene hennes hun gjør det mot, så det har jo hatt sin pris for henne de siste årene....

Vel, lær deg å holde kjeft - det gjør vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...