Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg var på ultralyd for ei uke siden og fikk vite at vi har ei lita jente i magen. Legen så det med en gang og han var 99,99 % sikkert. Ikke vanskelig å se sa han. Jeg så selv de strekene som var kjønnslepper og det var liksom ingenting mellom beina på babyen.

Jeg har tre gutter fra før og da er det ekstra stas med ei lita jente nå.

Men de siste dagene har jeg blitt så i tvil. Leser her inne at det er blitt noe annet enn det de sa på ultralyd. Legen min sa at det var sjelden han så feil. Da var det i så fall hvis navlesnoren lå mellom beina eller hånda lå over. Men da sa han at han ikke med sikkerhet kunne si noe. I mitt tilfelle var han veldig sikker!

Men er det mange som har opplevd å få vite annet kjønn enn det det faktisk viste seg å være etter fødselen?

Den samme legen har alltid hatt rett ang mine tre gutter:)

Snart4:)

Fortsetter under...

Når han var så sikker så har han nok rett. I tilfellene hvor de har tatt feil, har de ofte ikke sett kjønnet ordentlig. Jeg har fått opplyst begge deler, men ingen sa de var sikre. Derfor har jeg bestilt 3D. Men dersom de hadde sagt 99%, hadde jeg trodd de.

Du kan nok glede deg til å få en liten jente GRATULERER!!! Er nok ekstra stas når du har mange gutter!

Jeg fikk vite jente først, men hun sa at hun var "ganske" sikker. Jeg burde ha forberedt meg på at det ikke var sikkert, men jeg ble så glad og jeg gikk i en mnd og var overbevist om at det var ei jente. Så fikk jeg vite en mnd etter at det var 99,9% sikkert en gutt!

I mitt tilfelle var han ikke så godt plassert den første gangen, så hun fikkk ikke sett helt godt, men sist fant hun en tutt, så da er det jo mer sikkert kan man si :)

Jeg er sikker på at du får jente når hun sa 99,9%!

En annen ting er kvaliteten på maskinene, for jeg synes bildekvaliteten på noen ul-bilder jeg har sett er mye bedre enn mine var, så det kommer kanskje litt an på det? Mine er ganske uklare, selv silhuetten av fjeset er kornete og uklar...

Jordmor sa med en gang hva hun trodde hos oss, en jeg stoler ikek på det. Til det vet jeg om for magne som har fått feil info ;-) Hun ene hadde også vært på UL 3 gager fra uke 37 og fått vite jente alle gangene, ut kom en gutt.

Annonse

heisann! Jeg var på en ekstra UL i uke 14 og legen kunne da se tydelig at det var en gutt. Men jeg føler meg ikke helt sikker enda, selv om jeg har lagt "jenta" litt til side nå. Skal på den ordinære UL neste torsdag, og hvis de da sier gutt.. så tror jeg at jeg kommer til å stole på det.. men 100 % sikker er man jo aldri da.. =)

stoler ikke på at de tar rett om de mener de har aldri så mye rett..

fikk vite at det var jente med min første og ut kom en liten gutt.. skal på ordnær UL på onsdga så da sk alvi spør hva det er.. men stoler ikke på det før h*n ¨kommer ut :)

som det skrives her oppe på listen så såg han oxo skam¨leppene på forrige..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...