belli72 Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Til dere som ikke har fått det med dere: Det går an å få en pakke med en hel rekke prøver til babyen. Det er gratis, og må hentes på apoteket. Se reklame på babyverden.no
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jepp, har fått det med meg. Var å hentet min idag =) Innhold: Gratis bleier Tannbørste til knøttet prøve på tannkrem prøve på a-creme always bind leke eeh, glemte jeg noe tro?!
Gladpia og Adrian 21.08.06 :o) Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Fikk også en Love Mum-smukke )
er det muuulig Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 bestillte en gjennom pampers en gang....men klarte å trykke vekk bekreftelses siden før jeg fikk printa....men får jeg noe i posten som jeg må ta med før jeg henter den eller? kan vel ikke bare gå ned på apoteket jeg valgte å hente den heller.....eller??
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Jeg henta den på apoteket. Damen bak disken ordna opp:-)
Jolene84 *overtermin* Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Øøøh.. Ka side det var på no ijen? Huska ikkje heilt ka slags apotek det var ej skulle på,så må inn og sjekke det.He koden som dei skal ha da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå