Januar 2010 <3 Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 hei! sitter her spent å venter. Skal ha mensen i disse dager, men tror seriøst ikke den kommer nå. Skikkelig ømme pupper, og humøret er svingende. Dette kan oxo være pga pms. Men j håper enda.... Sist gang, da j mistet, var j 6 uker på vei før det vistes på en test. Derfor lurer jeg på om jeg skal vente med å teste...huff...spennede
Snuffen Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Håper spiren sitter denne gangen. DET FORTJENER DU!!!! Puppene mine er også ømm.. slik sitring i dem.. akkurat som da jeg ammet.... men hodet og tankene er en sterk og rar ting... )
Januar 2010 <3 Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2006 det håper jeg å...men spørs om det er er spire da...? heh. Skal på fest i dag....lurer på om j kan drikke liksom....hm....
Snuffen Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Skal på fest jeg og, men jogge i morgen, så det blir litt stille og roløit(se skravletråd for uke 34... Men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå