Gå til innhold

Gravid.....

venter på septemberbarnet

Anbefalte innlegg

Da var jeg gravid igjen, har ikke hatt mensen så jeg vet ikke termin, men jeg får en tidlig ul pga at jeg har mistet to ganger. Er veldig engstelig og ser at det ikke blir noen kjekke måneder for meg. Nå skulle jeg ha vært kjempglad og frydet meg over graviditeten. Men er bare redd og tror at jeg blir å miste igjen. Leter hele tiden etter symtomer, både på graviditeten og på det å miste. Hvis det går noen timer uten at jeg er kvalm, eller at jeg ikke føler noe ømhet i puppene, tror jeg det er over...Håper veldig at det går bra denne gangen...

Det positive er jo at jeg har ingen problemer å bli gravid..

Fortsetter under...

Gratulerer! Vet hvordan du har det. Det kan ta lang tid før du begynner å glede deg, og klarer å slappe av, men du får gjøre som best du kan. En dag sitter du der med en liten baby! :-)

Jeg er 9+0 i dag, men enda har ikke gleden sluppet løs. Tror kanskje den kommer ved rutine UL i 19 uke, da har jo magen kommet også. For denne gangen skal vi gå tiden ut!

Takk for svar, håper at alle ting er tre og at det skal gå bra denne gangen. Håper at alle kommer etter og at spirene klamrer seg fast i ni måneder. Skal ikke klage om jeg må gå over terminen heller.

Er veldig kvalm hele dagen og natten, men skal ikke klage, litt godt er det også.....da vet jeg at ting er som det skal foreløbig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...