Gå til innhold

August: Lurer på om det er siste dagen jeg går gravid jeg...?


♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Har termin i morgen, men..."kjenner det på gikta" at her kommer jeg til å bli sittende noen dager til gitt. Uff, så utålmodig har jeg aldri vært! Jeg har JM time på sykehuset til onsdag, og håper jeg inderlig slipper den! Samme dagen har mannen min bursdag, så skal jeg først gå på overtid så håper jeg "knotten" kommer ut den dagen, og ikke en dag senere! I gjennomsnitt går førstegangsgravide 4 dager over tiden, så da kan det jo hende at det stemmer. Kommer det ikke noe baby ut denne helgen så skrur jeg av alt som heter telefoner og internett. Da orker jeg ikke kontakt med omverden, og alle som skal spørre om det har skjedd noe...det har begynt allerede, og det setter meg helt ut. Jeg krysser alt jeg har for oss som har termin denne helgen at det blir vår tur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg på! Termin mandag jeg da, men jeg håper det er i orden at jeg blir med alikevell! Heller helgen før enn etter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin i morgen, altså om bare 2 timer!!! Nå må noe skje!!! Har venta lenge nå, men prøver innstille meg på at det kan gå 2 uker til, så får jeg heller bli positivt overraska om jeg våkner opp med rier i natt, eller i morranatt. :-)

Lykke til til alle oss med termin i helga! Håper vi får bebisene våre NÅ !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...