Gå til innhold

Kjenner dere/pappaene liv i magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjent daglige liv siden uke 15, er 20+3 idag. Pappaen kjente de første sparkene 17+4. Han har fått seg noen spark i kinnene når han har ligget med hodet på magen min. Skikkelig morsomt med alle sparkene! Kjenner de uansett om jeg står eller ligger nå. :-)

Jeg har kjent liv flere ganger om dagen siden jeg var 17+1. Kjente det før det også, men det var mer sporadisk og var veldig usikker på om det virkelig var spark.......selv om dette er 2dremann. Fant ut hvorfor på UL; forranliggende morkake. Så etter det viste jeg hvor å kjenne etter og da ble det noe helt annet;)

Pappa`n fikk gleden av å kjenne det når han kom hjem fra offshorejobb, da var jeg 19+2:)

Jeg er 21+0 i dag og kjenner forskjell på sparkinga om det fordi han er våken eller om han bare snur seg litt i søvne lissom. Han har 3 mer eller mindre faste runder hver dag mens jeg er våken nå;)

Jeg er annnengangs og er 18+6 i dag...Kjenner masse liv og mannen min kjente det for føste gang i går :o) Han kjente det ikke før ganske sent i forrige svangerskap også, så hyggelig at han kjenner det nå litt før halvveis. Våknet forresten i natt av at magen var helt stram på den ene siden, så da måtte jeg forsiktig dytte jenta (sier det er jente på UL) tilbake til midten, for ellers hadde jeg ikke klart å sovne igjen hehe...

Annonse

Var på UL i dag. Alt såg bra ut :) Fikk ny termin den 26, to dager etter første termin. Den lille krabaten låg å vridde på seg hele tiden, skikkelig aktiv ser det ut til! Men jeg har ikke kjent noe bevelgelse selv endå.. Kanskje jeg kjenner noe snart siden jeg har sett hvordan den beveger seg og hvor den ligger. Til dere som kjenner beveglese, hvordan kjennes det ut egentlig? :)

Kjente noen "dult" i magen fra ca uke 17. Var på UL for en uke siden og krabaten har nok med tumleplass enda så det er nok ikke alt som kjennes like godt. Det hender ofte at jeg roper til Gubben at nå rører han på seg, men innen han får lagt hånden på magen så er det rolig igjen. Gleder meg til det blir litt "organisert" romstering der inne, men skjønner at det kan bli slitsomt etterhvert det også :)

Jeg er 21 uker snart, det begynte først i for en uke siden at vi begge kjente liv. Nå er det aktion hver hveld i ti tia, så vi kjenner det ganske godt. Rart det er så regelmessig, skulle tro han hadde klokke inni der.

lille_lupp 25.01.07

Hehe akkurat slik er det her og :P hehe

Jeg kjenner ofte at hun sparker innvendig... og har kjendt det et par ganger utpå...

Men hver gang sambo legger hånda over magen og skal kjenne så blir det helt rolig :P

Hehe er nok at de føler varmen eller noe å roer seg ned :P

Hehe men er jo litt dumt da for da får de ikke kjenne :( jaja men men det kommer tidsnok ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...