Gå til innhold

Stooort problem ...

mamiLii-prinsen&lille frø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei allesammen!

Jeg må bare spørre noen om dette, for av legen min får jeg ikke noe ordentlig svar. Men meg og kjæresten min har virkelig ikke hatt sex siden jeg ble gravid, sånn ca. Og jeg er nå i min uke 34 =O Hjeelp.. Grunnen til dette er at han rett og slett ikke kommer inni meg, at han ikke får puttet den inn, for å si det sånn. Jeg får så uutrolig vondt og dette sliter så på forholdet mellom oss. Takk gud for at det er noe som heter oral sex. Jeg snakket med legen om dette og hun undersøkte meg og bekreftet at jeg hadde en hissig soppinfeksjon. Men har jeg hatt det så lenge da? Jeg har prøvd 3 canesten piller, altså sopp piller, under svangerskapet og krem, men ingenting funker. Hva skal vi gjøre? Blir mye krangel og sånn pga. at det ikke går ann å ha sex. Jeg svimer nesten av så fort han prøver å få den inn. Noen som vet hva dette kan skyldes? Legen sier jo bare det samme hver gang, men er det virkelig grunnen til at vi ikke kan ha sex? Må bare si også at jeg ikke mangler sexlyst for det har jeg..

Noen der ute, vær så snill og hjelp...

Klem fra meg, som er rimelig desperat ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt veldig store problemer på den fronten, men har slitt med at det tar veeeeldig lang tid før jeg er våt nok til å få den inn. I det siste har det blitt litt sm.fult når han skal inn, derfor har ikke vi mest sex. Han er heldigvis ekstremt forståelsesfull.

Har du forsøkt glidemiddel?

Skrevet

Kanskje det er stillingen? Jeg klarer i allefall ikke å ha sex liggende på ryggen lenger, (er i uke 33) både fordi det er ubehagelig og vanskelig å puste, men også fordi det er trangt nedentil. Jeg har også muskelknuter i underlivet som har vokst seg større under graviditeten og det kan gjøre sexen litt vond noen ganger. Det ser legen med ultralyd hvis du skulle ha det. (Ikke farlig)

Kanskje bakfra er bedre? Går jo også an å prøve med glidemiddel, mulig det letter litt da. En annen ting kan jo være bekkenet ditt, kanskje du har bekkenløsning?

Når det gjelder soppinfeksjonen så kan legen ta prøver av deg for å sjekke om du fremdeles har det. Du bør være selektiv med valg av undertøy (bruk bomull) og bruke løse klær. Hold deg så tørr og ren du kan.

Har kjæresten din vært hos legen forresten?

Skrevet

Vet alt om å ikke ha sex siden pinnen ble positiv! Har fått forbud fra legen pga foranliggende morkake, men nå har den flyttet seg og det er fritt frem.. det vil si: Nå vil ikke mammen min for han er redd for å skade dattera si.. Hihi.. Så her er det bare å vente til ungen er født og underlivet er så og si normalt.. Er nesten jomfru igjen!

Skrevet

Takk for bra svar.

Tror jeg tar det rådet og får prøve en annen stilling, med glidemiddel. Har prøvd glidemiddel før, men ikke funket i det hele tatt. En måte jeg kan beskrive smertene på er ; som første gangen man har sex. Føles ut som jeg er jomfru og for trang for han. Det var vondt også før jeg ble gravid, men vi klarte hvertfall å ha sex, selv om det etterpå svidde og gjorde vondt. Det er det gjør nå også. Bare han så vidt kommer nær meg der nede, begynner det å svi. Men, får bare ta tiden til hjelp og håpe underlivet mitt fikser seg til det normale etter fødselen.

Men takk for svar.. Setter stor pris på det :)

Klem fra hovedinnleggeren :)

Skrevet

Du er nok ikke alene om det nei... Dårlig med det hos oss og... Mistet en gang for 2 år siden i uke 8 og da begynte jeg å blø etter sexen. Så nå har dumme meg fått for seg at det er derfor jeg midtet!!:/

Men mannen min tar dette heldigvis veldig bra;)

Prøver sånn forsiktig innimellom men nå er det jo blitt så trangt!!;)

Skrevet

Hei.

Har noenlunde samme problem, men i mitt tilfelle går det å ha sex.

Jeg er bare veldig trang, blir lett sår og det kjennes ut som han tar jomfrudommen min hver gang.

er mitt under en canestenkur nå, så nå er det ikke noe ¨pågang¨, men normalt så funker det veldig bra om han venter med å bevege seg til jeg har ¨tilpasset¨ meg han. altså han trenger inn, venter på klarsignal og så begynner å bevege seg. da gjør ikke hele samleiet vondt, bare akkurat inntrengingen.

vet ikke hvorfor, men gjør j.... vondt hvis ikke han venter.

Skrevet

Jeg har hovnet litt, så det kan være grunnen til at det blir trangere. Vi har kjøpt et skikkelig bra glidemiddel. DET fungerer fint. MYE glidemiddel - for hormoner gjør jo at man ikke blir så lett våt som før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...