Gå til innhold

UKE 34-Jenter skravletråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig - det har vært deilig med sommer, men nå er det tid for levende lys og litt mørke kroker :)

Så gøy at TR ikke har funnet veien til deg ennå da...du tester vel i morgen ?

Har ikke IKM før fredag trooor jeg. Testet neg i dag, men har flere symptomer:

Stikninger av og til i ene brystet

Trøtt som en strømpe

Litt kvalm

Luft i magen

Littegrann murring i magen

Utolig tørst

Fryser lett

Det meste av dette hadde jeg også sist.....håpe.håpe jeg også

Kos deg med Elling :)

Er egentlig ikke sånn "på" den testingen jeg.. tørr liksom ikke.. vil leve i håpet.. I tilleg så har jeg veldig usikker ikm, så det er vanskelig å vite sikkert..

Så den andre tråden din nå, så¨jeg fikk oppdatert meg litt på hvordan då ligger an!! jEG HAR OGSÅ MASSE SYMPTOMER, (oj, caps lock hihi..) men jeg er ganske flink til å fremkalle de fordi jeg vil det.. tror jeg var litt kvalm i sted..'

Nå er sporten slutt- nå kal vi kose oss!!

Ha en fin kvled da:)

hei jenter:)

vil bare ønske dere alle lykke til med prøvinga...slitsomme greier dette her...trodde jeg var gravid da mens var 8 dager forsinka,og i dag på den 9.ende dagen tok jeg test for første gang...negativ...sukk...så etter ei lita stund kom tr...dobbeltsukk...har prøvd i 15 pp no og går over i 16,blir snart altfor utålmodig...kanskje det blir kunstig på oss????

urettferdig at ikke alle som virkelig ønsker seg barn og som "fortjener" det skal få med en gang,mens de som ikke ønsker det,får det gang på gang...er jeg urettferdig no????

jaja...lykke til videre og IKKE gi opp!!!!!! :)

stoooooor lørdagsklem:)

Annonse

Nei for svarte!!! Elling begynner ikke før om en halv time..!! DDE Æsj..

Unnskyld moaas, det var ikke til deg!!!Bare litt frustrasjon..

Må si jeg beundrer dere som prøver i ørten pp uten å bli gravid, jeg er selv i 2pp, aner ikke hvor lang tid det kommer til å ta og er skikkelig utålmodig! Blir ydmyk av å lese hvordan dere står på og holder motet oppe..tror ikke jeg ville greid det selv..

Står respekt av dere, du fortjener å bli gravid nå!!

Klem til deg:)

hei viola...

måtte le litt no...helt enig med deg...dde dobbeltæsj...hehe

hvis man bare vil ting sterkt nok,så holder man ut:)

har sakt til alle venner og familie at vi ikke vil ha barn...ble straks mye lettere da,for da ble det slutt på alt MASET om barnebarn,tantebarn osv...ble mye større press da...men vi ønsker dette så sterkt,og den som venter på noe godt venter ikke forgjeves....sies det...:)

men klokka tikker og går...sukk...men jeg SKAL nok bli mamma før eller senere...(i værstefall må jeg kjøpe meg en liten minigris...hehe...nøff,nøff)

det gjelder å være positiv,ha humøret oppe og aldri å gi opp!!!!!!!!!

tror nok det lykkes til slutt for alle som prøver:) (håper det iallefall)

stooooooooooooooooor lørdagsklemmmmm:)

Hei! Håper det snart lykkes for dere :o) Ja, man trenger humor i hverdagen, masse også. Stå på, ikke gi opp. Vi er og inne i 15 pp men har en sønn fra før. Litt optimistisk når det gjelder å få en til. Har jo klart det før.

Lykke til alle sammen :o)

Annonse

Noen som vet om kløe er et symptom...hehe ???

Egentlig ikke noe å le av for jeg klør noe innigranskauen over hele kroppen og overalt...fa.........noe inni granskauen altså !""

Kanskje noe jeg ikke tåler da ???

Hva kan det være da ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...