Bilba og gutta :) Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Lestei et innlegg her at du har fått regelmessige rier... hvordan går det med deg? Er det au au au eller er smerten overkommelig enda? Hvor tette er de? Har ganske kraftige tak her jeg også, men bare maserier foreløpig...misunner deg...
Sabina og gjengen Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jeg sitter nå her å blomstrer ennå.. hiihi. Snakka med føden og fikk beskjed om å ta en laaang varm dusj. Gjorde det, men riene er jo dre ennå.. Ca hvert 5 min.. ganske vonde, men kommer meg fint igjennom dem med å puste (foreløpig). Har hatt dem en del timer nå så håper snart at dem blir sånn at jeg må dra inn..Jeg hadde ikke regelmessige i starten jeg heller.. Dem starta imorres klokka 06.00 og var vel ikke regelmessige før i 10 tida.... Hvordan går det med deg nå ???
Bilba og gutta :) Skrevet 18. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2006 Går bra her....er så langt i mellom de maseriene at det kannok fortsatt ta flere dager. Så spennende for deg da... 5 min er jo ganske tett - da er det nok ikke lenge før du må dra. Hold ut - snart får du møte babyen din...heldiggris!!! Si fra når du drar da, hvis du er i form til det... Skal tenke på deg.... masse lykkeklemmer fra meg!
Sabina og gjengen Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 takker for det:) ligger på senga med varmeflaska nå.. det er en superduper ting når riene kommer.. *skaffe deg* hehe.. skal prøve å få lagt inn et lite innlegg før jeg drar.. men kan ikke love noe.. hihi. lykke til til deg også iallefall, håper du får møte knøttet ditt snart:)
Bilba og gutta :) Skrevet 18. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2006 Håper du har dratt på føden nå?? Blir nyskjerrig jeg...
Gjest Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 hiver meg inn her jeg og ønsker deg masse lykke til!!! men du er vel reist?!
Ceci og prinsen. Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 slenger meg også på med masse lykkeønskninger :-) er spent på å høre hvordan det går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå