Gå til innhold

Har noen av dere forsøkt akupunktur før det ble IVF?

Anbefalte innlegg

Har hørt så mye om akupunktur - og tenkte at det har jeg ikke prøvd. Uansett er det uaktuellt for meg nå å prøve det, da jeg er i gang med IVF og jeg orker ikke vente lenger. Må vel gjerne ha behandling i 3-4 måneder før det har noen effekt, og det har jeg ikke tid til nå.

Har noen av dere prøvd akupunktur før dere havnet på Ass.befruktning?

Fortsetter under...

Det er ikke for sent! Jeg fikk aku mens jeg tok medisiner, og med et supert resultat! Kjempestor forskjell fra uten akupunktur! Jeg gikk faktisk bare en gang for og "åpne" kanalene også en gang til for å modne mange egg også rett før og rett etter innsetting.

(jeg modnet flere egg, flere ble befruktet og jeg ble gravid - selv om jeg mistet i uke 10..)

Lykke til!

Som Snoopi sier, det er aldri "for sent" å begynne!

Akupunktur kan også hjelpe i festefasen og etterpå, samt hjelpe til med å slappe av under rugingen....

Så sleng deg på og bestill allerede på mandag!!!

Jeg har endelig "makka" meg til å bestille, hadde min første time onsdag....Skal i gang med 4.forsøk....

Håper det gjør underverker!!!!!! :o)

Good luck :o)

Jeg gikk til akupunktur før ivf uten hell. Men jeg var litt uheldig med akupunktøren for nå når jeg begynte på spraying fant jeg en ny akupunktør som er noe rystet over at min forrige behandlet meg litt rart, ifølge henne. Ring til akupunktør-foreningen før du bestiller en time. De kan finne noen til deg som er "spesialist" på ivf/ufrivillig barnløshet. Det finnes ifølge akupunktøren min ingen utdannelse for å bli spesialist på akkurat dette feltet, men det har med interessen til den enkelte akupunktør å gjøre. De kan skaffe seg erfaring å bli spsialister på den måten.

Min akupunktør er f.eks jordmor og akupunktør.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...