♡Linda♡ Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 men nå er jeg fullstendig kjørt... huff...blei litt sliten nå ja...( har bare tatt en rad med skaper og det ser helt bomba ut på hele kjøkkenet.. æsj... mye bedre å sitte her å.. hehe.. men får vel snart tilbake ellers så får vel gubben sjokk når han kommer inn døra:o/
KrissyL & Aurora Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Så flink du er!!! Tenk så herlig når du er ferdig :-)
Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 flink du er!! jeg har planer om å vaske kjøkkenskap i dag jeg også, for vi skal flytte om 1 uke!! ..men jeg har liksom ikke hatt lyst... men fikk litt dårlig samvittighet akkurat nå... kanskje jeg skal vaske litt alikevel?? hmmm... klem!!
mensana Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Vaske kjøkken er et mareritt! - men veldig deilig når det er gjort! Tips: legg tørkerull eller aviser på toppen av skapene. Da fester ikke fettet seg til skapene!
mensana Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Det er jammen mye flytting på desembergjengen!
Snupidupi Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Glad pakk e enda bedre førr det vises ikke.... Huff kjøkkenet mitt sku verkelig ha vært rund vaska...
marguritten Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 så flink du er. jeg vasket de øverste skapene for 4 mnd siden... har bare ikke orket å ta meg sammen til å ta de nederste... å jeg er jo ganske dum som utsetter det..for magen blir jo ikke mindre.... skulle ønske jeg var deg... så kunne jeg vært ferdig. du vill ikke komme ned til meg å vaske mitt kjøkken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå