Nebi Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 ...barnet deres gråter bare så inntenst at dere ikke klarer å få der til å stoppe? Om sider når hun roer seg, sovner hun på magen min. Lar henne ligge så lenge at hun sover tungt, legger henne fra meg og vips, der starter hun pån igjen! Jeg får ikke gjort noe! Skal til kiropraktor på mandag, men det er jo ei stund igjen enda... Noen tips? Begynner å bli desperat... Hun får forresten bare flaske, tilsatt malt...
Duddlidu Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Da finner jeg meg i at babyen bare vil sove på magen min og setter på en god film (Skjer stadig vekk at han sovner på magen min og). Eventuellt legger jeg poden i vogna og går en god lang tur, han pleier å sovne da. Jeg har slått meg til ro med at de 3 første mnd trenger babyen meg såpass mye at andre ting får vente litt. Først fikk jeg dårlig samvittighet for vaska jeg egentlig skulle hengt opp og gulvet som skulle støvesuges, men nå koser jeg meg med babyen på magen når han trenger det. Når kjærsten kommer hjem får han enten overta babyen, eller gjøre litt praktisk sånn at vi deler på det. Tenker at jeg heller får ta i noen ekstra tak i heimen når poden har roa seg litt og kan være litt mer alene/sove andre steder enn på meg uten å få vondt.
vimsa 79 Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 er som å høre tulla mi, nei når hun da har sovnet så får andre ting bare vente for da sitter jeg der.......det er viktig at di får den hvilen di trener og husarbeidet feks stikker jo ikke av. når sambo kommer hjem får han ta seg av noe av husarb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå