Gå til innhold

Sparker babyene deresmye inni magen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!!

Jeg er 30 +2 idag , sparker babyene deres mye??

Jeg kjenner spark , men det er blitt litt mindre , men jeg kjenner bevegelser hver eneste dag opptil flere ganger daglig , men jeg kjenner mest at jenta mi beveger seg inni magen , mer bevegelser enn spark , hvis noen skjønte??? Noen flere med samme opplevelse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er uke 31+2 og kjenner jenta hver dag......Det er ofte spark, men også en del bobling bare på en sterkere måte(hvis du skjønner)

Det er veldig mye til tider, og enkelte gang når jeg ser på magen er absolutt hver eneste cm av magen i bevegelse.....

Men som sagt så er det like mye spark som bobling og nesten som "dirringer"...........

Skrevet

Tror nok dette er ganske vanlig ja:-)

Det blir trangt for de små, så da kjenner man mer store bevegelser enn spark. Jordmor informerte også om dette. Jeg kjenner også mer "glidende" bevegelser nå enn før. Noen ganger så får jeg meg saftige spark i ribbeina da, men ikke like ofte som før;-) Er 34+1.

Skrevet

Har hatt det sånn en stud nå jeg. Det virker som om hele magen flytter på seg i stedet for disse koselige sparkene.. :)

Skrevet

Her er det både spark og bevegelser, så det er en aktiv liten frøken :))

Skrevet

ser nesten ut som det er en alien i magen, egentlig;-) Hele magen rører på seg og blir skeiv og rar!

Skrevet

Etterhvert blir det mer bevegelse og mindre spark, iallefall min erfaring. Er akkurat 39 uker nå. Blir mindre og mindre plass til sparking:)

Skrevet

Det er samme for meg. Er 32+3 og det er mer bevegelser enn spark. Noen ganger presser hun frem en fot så jeg kan ta litt på den og noen ganger kjenner jeg at den stryker over/under mageskinnet. Før var det mer rundkast og føltes som hun brukte meg som hoppeslott. Tror beveglesene forandrer seg etter hvor lang du har kommet. En sjelden gang får jeg et skikkelig spark som kan gjøre litt vondt. De begynner visst å bli ganske sterke etterhvert. Dette er jo forskjellig fra baby til baby også, så så lenge du kjenner bevegelser flere ganger om dagen er alt i orden med den lille..;)

Skrevet

Mer dytting og vending enn spark siste 3 ukene! 37+4 nå!

Skrevet

mere bevegelser enn spark ja.. men er vel fordi det er mindre plass der

Skrevet

kjente faktisk spark i ryggen i dag jeg...eller i ribbeina på siden blir det jo. rar følelse, ganske ubehagelig vondt faktisk!

men det kan stemme godt siden jm sider jeg bærer jenta mer bak og har derfor liten mage.

Skrevet

Jeg tror jeg har den mest aktive lille terroristen inni meg:)

Det går aldri mer enn 10 min på en dag der han er stille, og nærmer det seg 10 min så får jeg faktisk litt panikk når jeg ikke kjenner liv..

Har vært på ul 3 ganger og tatt ctg 3 ganger og der ler de og sier at jeg har en rampete liten gutt!

Det skal sannelig bli rart og få han ut sånn at magen min er i ro...

Kan ikke forestille meg det engang, han har vært sånn siden uke 18, men må si jeg gleder meg og...

I hvertfall det å kunne spise og ikke få spark i magesekken rett etterpå..

Skrevet

Har en liten terroris inni magen jeg og, hyperaktiv hele dagen... HAn sparker så hardt at jeg begynner å få skikkelig vondt. Værker i ribbeina når jeg puster. Er 32 uker i mårra, og begynner å lure om jeg skal gå til legen å få sykemelding, orker ikke å stå på jobb når det er så vondt.... Men det er jo godt at det er liv inni der, skal bli rart når det er "tomt".

Skrevet

Altså.. Veit ikkje om ej kan sei spark.Men der e ekstremt mykje bevegelse inni magen min iallfall.He ikkje blitt noke roligare for å sei d på den måten..

39+3 her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...