Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere mest på mens termin eller ul termin? Tror mest på ul, men når det nærmer seg bytter jeg vel til mens termin for den er 6 dager tidligere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stoler mest på den termin jeg rekner ut selv. du vet selv når du hadde mensen sist så jeg stoler mest på den. :)

Skrevet

var litt vanskelig å finne ut hos meg, sluttet på pillen og fikk aldri en ny mens før jeg ble gravid, aner derfor ikke hvordan syklus jeg egentlig har:)

Skrevet

Jeg tror på UL termin jeg da, siden jeg ikke vet hvor lang syklusen min er, tror den ble litt fucka opp etter MA i januar, ble jo gravid i 2 pp...:)

Skrevet

Vet jaggu ikke helt hva jeg skal stole på jeg. Vet akkurat når jeg hadde el og hvilke dager jeg må ha blitt gravid, og det er noen dager før menstermin. Nesten en uke faktisk... Har kortere syklus, men det tar ikke den snurregreia hos legen hensyn til. Hverken legen eller jordmora tok hensyn til det heller da jeg tok det opp, så det blir spennende å se hva UL sier :-) Håper bare jeg ikke blir satt tilbake da, for da skjønner jeg ingenting :-)

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal tro. Har menstruasjonen etter klokka. Men på ul sa de at jeg har termin hele 16 dager etter menstruasjontermin. Om det er riktig må jeg jo ha hatt 2 eggløsninger den mnd. Forholder meg til ul termin men blir ikke overasket om den lille gutten vil ut før.. Skal i 3D neste uke, kanskje vi får vite litt mer da. Jeg leser jo "fra uke til uke" her på barn i magen og når jeg leser dette blir jeg også i tvil. Det meste som står skal skje den uka har skjedd meg for 2-3 uker siden. Samboers kommentar når han leste noe av det var du kommer til å føde i oktober! Ler, litt overdrevet, men han synes også det er rart. Ul termin er 3 des. Skal i såfall ha bagen og det meste klart til min temin! :)

Skrevet

jeg vet ikke hva jeg skal tro. for UL sier 21 og menstermin sier 15 og legen sier at han sansynligvis kommer 14 dager før 21 fordi han er så stor.

det er bare og vente og se. litt vanskelig og vite når jeg skal gå ut i permisjon da.....

hvordan gjør dere det?

Skrevet

Jeg tror akkurat like mye på begge to, men så er også begge terminene samme dato...

Skrevet

Jeg tror det er noe midt i mellom. Menstermin (legens første termin) sier 31. okt, men jeg vet at jeg hadde lenger syklus enn 28 dager. UL-terminen sier 12. november, og det tilsier at jeg skulle hatt eggløsning ei uke etter at jeg syns jeg kjente på meg at jeg hadde det. Dessuten fikk jeg disse mensmurringene ei uke før ikm i forhold til ul-termin. Så rundt 6. november er min egen termin - men jeg kan jo sikkert gå på overtid i forhold til den også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...