Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Skriver et innlegg til deg her jeg.... Så sjelden jeg får pratet med deg nå, men jeg følger da med deg uansett på dette forumet. Teller nå dager og krysser fingre og tær for at den lille spiren sitter, og at det blir et mai barn på dere! Det har dere virkelig fortjent så inderlig masse. Er vel ikke så enkelt for meg og fatte alt hva dere har gått igjennom, men du skal vite at jeg stadig tenker på deg og sender deg positive tanker.

Her går alt greit, men begynner å bli litt lei nå. Men det går den rette veien, og nå er det under 10 uker igjen til termin. Så vi får jo gå gravid litt sammen da, det er jeg sikker på :)

Kos deg sammen med din kjære og familien din, og prøv og slappe av de dagene fram mot testing! Vi snakkes snart vennen :)

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5975632-g%C3%B8ril/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Nå ble jeg glad for å se et innlegg fra deg vennen!!

Har litt småproblemer med msn fortiden, så jeg er kanskje ikke den letteste personen å prate med om dagen.

Synes det er koselig at du vil følge med oss på ferden. Jeg håper også at det er vår tur nå, og at spiren i magen sitter. Det er vel knapt en spire i skrivende stund.. 12 dager til positiv test nå. Herregud som jeg håper på det!

Takk for at du tenker på meg!! Du har fulgt hvert et steg i denne prosessen. helt siden vi bestemte oss for å bli prøvere. Vet det ikke er så lenge siden, men det føles som en liten evighet.. Det er godt å tenke på at jeg har slike gode venner som deg, som jeg kan brette livet mitt ut til. Takk for det.

tenk, snart har du nr to :) Synes det har gått så innmari fort jeg. Husker godt da du fortalte at du var gravid, det er ikke lenge siden.. Men det må det jo være, du har bare 10 uker igjen!!! hejlp, tiden flyr virkelig avgårde..

Har dere funnet ut noe navn til pjokken da?

Håper også på å gå gravid sammen med deg, i allefall bittelitt..

Vi snakkes snart. Om jeg ikke er tilgjengelig på msn, så kan du sende meg ei mld, ellers så er jeg inne her flere ganger om dagen (litt lite å finne på når man er sykemeldt sjønner du=)

Lykke til du også. Håper formen din bedrer seg!

KLEMMER

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5975632-g%C3%B8ril/#findComment-5976531
Del på andre sider

Hei Gøril :)

Joda, har sett den. Har bare vært litt sløv å ikke orket å skrive de siste dagene. Men nå er det ro i huset igjen, og tid for å kikke litt på bim sidene....

Hvordan står det til? Går dagene tregt? Kan tenke meg at du er spent nå, men jeg har en god følelse for dette. Tenk så gøy det hadde vært at du ble gravid nå, fint med vårbarn :) Hva fordriver du dagene med da? Er du fremd eles i tr.heim eller er du tilbake i oslo? Går jo litt tregere dagene når man ikke er på jobb, men du får bare prøve å finne på noe slik at dagene fyker avsted....

Navn er fremdeles ikke klart, men nå har jeg sagt at vi må begynne å diskutere litt. Ca 9 uker igjen til termin nå, det nærmer seg for hver dag. Glad for at det nærmer seg slutten, men også utrolig spent på hvordan den nye hverdagen blir med to barn i huset. Får håpe at det går greit, og at det ikke blir så mye søskensjalusi....

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5975632-g%C3%B8ril/#findComment-6006436
Del på andre sider

Heidu.

Dagene går utrolig tregt. Men er jo på rugedag 6 nå, så det går i allefall fremover, allikevel om det er svæææært sakte. Er fortsatt sykemeldt, så jeg gjør ikke stort. Er bare hjemme hos mamma og pappa. Er ikke rart tiden går sakte da.

Har også fått en sterk følelse på at dette ikke går, ikke denne gangen i allefall. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er så sikker på at vi ikke har lyktes.

Hadde en ganske så grusom dag i går, hvor mesteparten av dagen ble brukt til å tørke tårer. Får håpe at det går fremover snart. Jeg trenger en liten opptur!!

Ja, det er på tide å diskutere litt navn nå ja. Det er jo ikke lenge til lillegutten kommer til verden. Jeg satser på at dere blir fort enige og finner et fint navn til pjokken :)

Storebror blir vel mest stolt over lillebror kan jeg tenke meg, men søskensjalusi er vel ikke til å unngå.. Jeg var i allefall svæææært sjalu på min søster da hun ble født har jeg blitt fortalt.. Det er bare normalt og sunt det :)

9 uker igjen, fy søren.. Det er så nære så nære det.. Huff, tiden går virkelig fort...

Hyggelig å høre fra deg igjen. Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5975632-g%C3%B8ril/#findComment-6007056
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...