Gå til innhold

feberen bare stiger og stiger!!!

Anbefalte innlegg

nå er d godt over to døgn siden lillegull fikk hib vaksina. siden har febern bare steget og steget. begynte me 38+ nå er den på hele 40,5. så nå ringer jeg legevakta. blir fra meg av bekymring! stakkars poden min.

er d normalt at bivirkningene varer så lenge?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5975501-feberen-bare-stiger-og-stiger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HIB vaksina er??? Hjernehinnebetenelse?

Da sønnen vår fikk den, sa helsesøster at feber rundt 38 var helt normalt og litt sutring og sånn. Men selv om de hadde fått vaksine skulle vi ikke tro alt var normalt. Feber oppi 40 var IKKE normalt etter vaksine fikk jeg beskjed om.

Hva sa legen???

nå ligger gullet å sover endelig, stakkars vennen=(. på legevakten tok de masse prøver av han, for de syns han virket veldig slapp, de målte feberen der, og den var godt over 40! så tok de en eller annen blodprøve for å finne ut om han hadde en infeksjon i kroppen. de mistenkte det da jeg han ikke ville spise i d hele tatt( er vanligvis er matvrak!)

disse verdiene var ganske høye og lille gutt må begynne på en antibiotika kur. skulle komme innom i morgen for nye tester, da hos fastlege)

det er vondt å være mamma i sånne situasjoner. se at gutten min har d veldig vondt.

feberen hadde heldigvis sunket etter at jeg gav han en stikkpille litt før leggetid. 39,6.

håper prøvene i morgen er litt bedre!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...