Gå til innhold

Jeg har blødninger

Pandura

Anbefalte innlegg

Og er temmelig sikker på at det er en SA. Har hatt det før, og tegnene stemmer. Mer eller mindre alle graviditetstegn er borte, jeg har murring i ryggen og magen og blødninger som sagt.

Enda godt jeg har forberedt meg på dette, det føles ikke som hele verden skal rase sammen, mer som en konstatering av et trist faktum.

Jeg har riktignok ikke vært hos legen enda, skal se det litt an. Det uansett ikke noe å gjøre med en SA, annet enn å følge med at alt kommer ut. Tidligere har kroppen min ordnet opp selv, håper inderlig at det skjer nå også.

Kommer tilbake med mer etterhvert.

Fortsetter under...

Kjære Pandura..

uff.uff.uff,dette var leit men du virker jo ganske så realistisk,selv om man vil være den mest urealistiske i sånne situasjoner.. man håper jo d beste inntil d motsatte er bevist..

jeg krysser fingrene for deg,jeg.. =]

den eneste trøsten jeg kan gi er at d er kroppen som ordner opp på sin finurlige måte. jeg tenkte ikke slik selv i starten da jeg hadde en SA i aug i fjor,men nå gjør jeg d..da tenkte jeg at hvis d var meningen at vi skulle ha flere barn så hvorfor klaffet d ikke da,liksom?

nå tenker jeg at kanskje d var meningen men at babyen skulle være frisk..naiv tankegang,ja,kanskje men d er en måte å komme seg ovenpå igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...