MissAntrop Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 Endelig, i dag lå det etterlengtede brevet i postkassen min. Har fått fødeplass på Riksen og skal på UL 27 oktober. Åhh, som jeg gleder meg!!!! Flere som har fått plass der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heldige meg07 + en liten til Skrevet 18. august 2006 #2 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har også fått! Skal på ul 12. oktober (uke 18). Er førstegangs og jeg regner med å gå over tiden så kanskje vi møtes i gangene? Skal du være med på Stork-prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 19. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. august 2006 Så bra Jeg er også førstegangs Når har du termin? Usikker på dette Stork-prosjektet enda, jeg. Redd det blir mye pes, men jeg er jo absolutt for forskning. Skal du være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. august 2006 #4 Del Skrevet 19. august 2006 hei og grattis! jeg er også av de som fikk brev fra Riksen denne uken. Førstegangs jeg med. Har foreløpig termin 20.mars. Vet noen av dere om man har rett til fri fra jobb for å delta i STORK? det står jo at det kan ta noen timer hver gang, og hvis jeg må ta fri uten lønn vet jeg ikke om jeg vil/kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAntrop Skrevet 19. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg er usikker på hvorvidt man har rett til fri fra jobb for å delta i STORK, men jeg vil anta det. Det er jo svangerskapskontroller på en måte, og da har du jo rett på fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heldige meg07 + en liten til Skrevet 19. august 2006 #6 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg skal være med på Stork ja. Har fått time og brev med kostholds- og aktivitetsskjema i posten. Skal på første time i midten av september. Vet ikke om man har krav på fri med lønn, men det står jo at noen av kontrollene kan være i stedet for kontroll hos lege/jordmor. Så hvis du får fri med lønn til det vil jeg tro du får fri med lønn til Stork også. Jeg har termin 14. mars foreløpig. Heldigvis lenge før påske! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå