Gå til innhold

shitt ikkje lenge tell det e 100 daga igjenn!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 uker igjen til 100 her!

Sommeren har gått så fort og ukene bare renner på!!

Men enda synes jeg det er leeeenge igjen til desember!

Kan kanskje ha noe å gjøre med at jeg har noen milepæler med forelesninger, eksamen og intervjuer til masteroppgaven underveis?

hehe trur det går rimeli fort nu fremover, nu føle æ liksom at æ bynne å få det litt travelt me å få alt ihus...Vil ikkje ha nåkka igjenn når æ skal ta perminsjon, førr da vet æ jo ikkje kordan formen e...Og da kan æ heller prøve å gjøre litt juleforberedelsa....( hm tru om det går da?? hehe)

106 dager igjen i dag...... det går fort ja... skal begynne å ordne i stand rommet hennes, og så burde vi vel begynne m jule shoppen..... trur ikke jeg orker det etter fødsel, og for å være litt snill m sambo så får vi vel beg litt før i år.... JHUHUUUU:::::::::)))))))))

nei dette går veldig veldig fort:) bare 111 dager igjen idag.. syns det bare er fredager jeg da, har vel kanskje noe med at jeg er hjemme om dagen.. uhorvelig fort går det ihvertfall.... er ikke lenge før nurket er her nå da... hvis tida fortsetter å gå like hurtig...

Tenkte jeg skulle henge meg på med min kjære søster når det gjelder julegaver i år jeg da.. så kan jeg få litt hjelp med det der.. Ellers så merker jeg at det å få kjøpt inn ting til babyen blir mer og mer i fokus ettersom ukene går... er så gøy:o)))

Ellers så skal vi ommøbelere i leiligheten med soverom osv... så må en tur på ikea før jeg før begynt... det skal jeg til uka.. gleder meg til å få satt igang...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...