Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 hei når begynner dere å pakke sykehusbaggen?
CecilieTerese Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 hei, har akkurat en uke igjen, å har hatt baggen min stående i 1.5 uke nå.
haater husarbeid Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Har ni dager igjen og bagen er ennå ikke helt ferdig......
komplett familie Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Dette lurer jeg også på??? er nå 37+2. Har funnet ut hva han skal hentes i, men har ikke lagt det i bag. Har også tenkt på hva jeg skal ha med meg til meg, men det er fortsatt på tankestadiet... Er mange rundt meg som nå spør om jeg har pakket bagen og blir forundret når jeg sier Nei - og da blir jo gubben bekymret. Så han har også begynt å mase om at jeg må pakke bagen. Tror han er litt bekymret for at han må pakke den selv - hihihihi =) Hadde vært morsomt og sett hva jeg hadde fått med meg da - hehe
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Vi bor 5 min. å kjøre fra sykehuset så jeg pakker nok ikke bagen denne gangen heller ;-) gubben drar jo opp og ned så jhan får tatt med det jeg trenger. Jeg kan jo ikke pakke ned de klæren og taolett saker som jeg bruker. Men antar jeg finner frem en bag, og lager en liste som ligger lett tilgjengelig slik at gubben evt. kan ta det med seg.
Smånetta 14.mai Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Pakket min da jeg fikk blødning for to uker siden. Også pakket jeg den ut da ingenting skjedde allikevel. Så her er ingen bag klar og ikke kommer den til å bli det heller. Vet hva jeg skal ha med og orker ikke tro at det skjer før jeg blir satt i gang. Takler ikke flere skuffelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå