Gå til innhold

Litt humor...


Smilje med gull i magen

Anbefalte innlegg

Så lenger nede at enkelte syntes at det var litt deperimerende å være her pga innlegg om aborter. Har selv aldri mistet, men har venninner som har opplevd det som vi alle frykter- for det gjør vi jo... Og i et forum som dette må det jo være takhøyde for både sorger og gleder i svangerskapet vårt! Det er jo det mest fantastiske i hele verden! Vi må ikke ta sorger på forskudd, men være der- og vite at andre er der om det ikke går som vi håper på! Til hovedinnleggeren som sier at du har gått inn i en depresjon pga alt det negative her inne: Dersom du opplever symptomer på depresjon, oppsøk hjelp- vi har mange hormoner i sving for tida- har også en god venninne som opplevde depresjon mens hun gikk gravid- hun klarte ikke å glede seg over den lille spiren, selv om graviditeten var planlagt... Det er fælt å ha det slik, du har så mye å glede deg til, og mest sannsynlig vil alt gå bra! Lykke til og klem!

 

SÅ over til denne søte historien!!!

 

Ei venninne av meg fødte nylig. Storesøstera på ca 3 år var på besøk på sykehuset dagen etter- kjeeempestolt av sin nye lillebror. Hun og mora går en tur alene for å kjøpe drops på sykehuskiosken under besøket, slik at hun får litt alenetid med mammaen sin... Da hun og faren skal gå, møter de på en av barnepleierne som spør den nybakte storesøstera: "Hva har du fått deg?!!" "Drops!!!" svarer jenta og klapper seg på bukselomma ;)

 

Syns den var litt uskyldig ;)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for at du delte den snåle historien din med oss .

gutten min på tre år kom med eit vrient spørsmål til oss ein dag , dersom du ikke har bein ?? dette du da??

ka svare me te det mon tru ?he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morro å lese, he he. Unger sier så mye rart!! Jeg spurte tanteungen min på 4 år her en dag, hva hun skulle bli når hun blei stor? " Russ" svarte hun, så det var jo store fremtidsplaner, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh... ja, de er herlige!!! Og vi har sikkert flust med små gullkorn fra egne og andres barn som kan få oss til å trekke litt på smilebåndet... Gutten min på 23 mnd vet jo ingenting enda- men han er kjempefascinert av MAGER!!! (?!!) "Mamma ha tjukke mage?!!" Sier han og gyver løs... "nei, mamma har liten mage" svarer jeg.... Da smiler han lurt, kniper øynene sammen og sier med verdens herligste stemme: "mamma litn mage!".... lurer på hvor lenge jeg får ham til å si det- snart får vi jo forhåpentligvis "tjukke mager" alle sammen her ;)

 

Ha en kjeeeeempefin helg alle sammen! Jeg skal ha jobbehelg... men trives på jobb, så det går vel bra det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...