Harald Ripultfør Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Når begynnte dere med dette? Noe positivt/negativt å si om det?
komplett familie Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Startet i uke 35. Kan ikke si at jeg har merket noe, men det kan jo ha skjedd noe der inni.... Siden det er et naturpreparat er det i hvertfall ikke farlig å ta. Har hørt at folk har hatt positiv effekt ift modningstiden er redusert, og det hadde jo ikke gjort noe =)
Tiddelidu Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Jeg begynte å ta bringebærblad kapsler denne uka, uke 36.
Silje_33 Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Er i uke 36 jeg og. Helsekost anbefalte en pille om dagen fram til uke 37 og så full dose etter det. Jeg har laget te av friske bringebærblader siden uke 34- og da kjenner jeg små-kynnere i ca. en halvtime etter at jeg har drukket den. Så livmoren får "trent" seg. Har også kjøpt raspberry leaf te på helsekost, men med mindre virkning. Men den smaker bedre )
Mai24 Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Begynte rett før jeg rundet 36 uker (altså bare noen dager siden). Har merket litt forskjell på mage/ryggvondter, men ikke noe "skryte av" ennå
Gjest Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 kjøpt i dag jeg og skal ta men føste dose til middag, men jeg har kjøpt kapsler da... Orker ikke te om dagen:( Kapslene skal visst være enda mer effektive... *krysse fingrene*
Harald Ripultfør Skrevet 18. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2006 Har kjøpt kapsler i dag jeg også.. er det dumt å begynne før uke 36? er i uke 32.. Noen fare for å føde for tidlig eller noe? Eller får livmoren bare trent seg mer?
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Jeg begynte å ta bringebærblad kapsler for 2 mnd siden, har 1 mnd igjen til termin nå (36 uker på vei). Leste inne på sidene for helsekost produktet at en kunne begynne 3 mnd før termin. Ellers følger jeg doseringen på pakken, 2 morgen og 2 kveld. Om det har noen innvirkning på en for tidlig fødsel vet jeg ikke(Er visst derfor jordmødre anbefaler de 5 uker før termin). Svigerinna mi begynte også på dem 3 mnd før termin, hun fødde 9 dager på overtid, så jeg tror heller det er mer tilfeldig.Er jo vanskelig å si hva som skyldes kapslene og ikke.
Lilje74 Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Jeg har kjøpt en pakke, men er litt skeptisk til å drikke den så har ikke begynt å ta den ennå.. Noen la inn en lenke her inne for noen uker siden med info om at man ikke vet nok om ev. skadevirkninger av teen. Naturpreparater kan jo være skaldelige også... 38 uker på vei nå. Jeg smører meg derimot med svangerskapsolje etter dusjen. Tenker at det er et rimelig ufarlig tips som det kan være verdt å prøve...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå