Gå til innhold

Trenger litt hjelp foer jeg blir smaatullete (samme som ammedb)

Anbefalte innlegg

Har ikke problemer med ammingen bortsett fra at vesla har saa utrolig iluft i magen. Jeg skal naa kutte ut brus for aa se om det hjelper.

I de siste par ukene har hun saa og si maatte ha mamma hele natten fordi hun har slik luft i magen og har saa problemer med aa faa denne luften ut. Jeg har noe ala malt ekstrakt, men det ser ikke ut til aa ha noen effekt.

Vet snart ikke mine arme raad, og blir ikke dette bedre snart saa vurderer jeg sterkt aa slutte og amme (noe jeg absolutt ikke vil - jeg vil introduserer mat og gradvis over de neste maanedene gaa ned med ammingne.) Hun er seks maaneder og skal introduseres til litt mat jo. Men naa vet jeg ikke hva jeg skal gjoere siden hun har saa vondt i magen.

Burde jeg kutte ut alt i dietten min igjen for aa se om det normaliserer henne? Jeg spurte legen hennes paa tirsdag hva jeg kunne gjoere for luften hun har i magen og fikk selvfoelgelig daarlig svar - om at det ikke er noe de kan gjoere for luften. Jeg er saa sliten og vil at snuppis skal bli bedre og sove godt om natten, istedetfor aa vaere overtroett og grinete.

Sorry, dette ble rotete, men haaper noen kan hjelpe en troett og sliten mamma her. Jeg har jo vaert igjennom kolikk og trodde serioest jeg skulle vaere ferdig med dette naa=)

Klemmer fra

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...