Gå til innhold

Hvor dum kan en bli...??

Anbefalte innlegg

Kjenner meg bra i dag, går og trener ( på fysioterapeut senteret...)....jøsses....kjenner meg fremdeles ganske bra.... Tar en tur jeg... åhh spennende å se på alt det nye som er bygget.... hmmm tar meg en tur inn i skogen og jeg.... tralala... kanskje vende nesen hjemover... fint vær og fin tur.... koser meg jeg... Hmm, gått langt i dag jammen... og føler meg ganske fin, så flott !! Hjem dusjer, legger lillegutt, setter meg på dib og bim.... au litt vondt i rumpa av all sittingen, reiser meg for å hente mat....au, au, au vondt å gå, vondt å stå, vondt å sitte......f(/&%¤% at jeg aldri kan lære....

Kan noen gi meg evnen til å begrense meg !!!!!!!!! er visst ikke så flink til sånt jeg...sukk... Ja, ja så blir det vel en rolig helg da. hehe. har jo bare meg selv å takke da.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5975132-hvor-dum-kan-en-bli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan desverre ikke lære deg noe jeg ikke klarer selv. Har ganske vondt om dagen og klarer ikke å ta det nok med ro til at jeg blir noenlunde bra igjen. Og hvis jeg klarer det er jeg så utålmodig etter å gjøre noe, så jeg ender med å gjøre alt for mye og så har jeg like vondt igjen. Helt håpløst !

Lykke til videre!

Ja, ikke sant....det ER helt håpløst det der. Går jo ikke an å holde seg i ro når en er bedre, for hele tiden mens man ikke klarer noe, sitter en jo bare å drømmer om å gjøre noe.... Ikke lett nei. Håper å bli kvitt denne her skiten en gang da.... drømme , drømme

vi får sitte helt i rooo.....

våkna opp i dag,ikke mye vondt.FLOTTERS,tenkte jeg.heiv i meg mat,og fant frem min nyinnkjøpte støvsuger.(er jo så lett å sveipe over gulvet...)joda,det holdt i 20min det...resultat...ikke bevegelig lenger....lærer man aldri,eller?? blir værre for hver dag her,og merker at det værste egentlig er hofta/foten.er nerver i klem,så jeg ramler passer jeg meg ikke.begynner å lure på hvordan jeg skal bli ferdig med alt egentlig.ting hoper seg kjapt opp her...håper bare jeg husker dette til en annen dag....å gudsjelåv,ikke lenge til termin...

Vi er flere altså?

Har jeg en god dag og kan gå rundt om kring,- så begynner jeg med ommøblering, skyver på skap, sorterer,hiver,redebygger som en gal.... Og får kjeft av gubben for at jeg gjør alt selv når han helst vil bli spurt om hjelp... Hvorpå jeg sier,- neeeeida,pusen,jeg løfter jo ikke, bare skyver...Og det er ikke tungt,jeg har jo en bra dag jo...etc... Helt til jeg tar en pause... Når jeg da skal opp igjen fra stol/sofa...så må han hente bekkenbeltet og krykkene mine...auauauau.... Men lære av det? nehei. Er jo for første gang GØY å rydde jo! Skulle virkelig ønske at jeg ikke hadde BL, da hadde kåken vært gullende ren og skinnende... sukk.

Men har forhåpentligvis 3-4 uker igjen å dulle på, så selv om det går tregt,så går det ihvertfall... *krysser fingre og kniper igjen*`:)

Annonse

Egentlig så er det jo synd at dere er like dumme som meg...hehehehe

Men samtidig så er det jo godt å høre at jeg ikke er alene om å være så "trang".... Normalt sett så anser jeg meg selv som en oppegående person, men nå lurer jeg av og til.... thihi

Lykke til til alle dere som snart skal føde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...