4skatter Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Vi venter på vår lille jente!!!!! Som skal hete Daniella Constanza! Er bare kjempeglad, jeg ønsket meg jente, for jeg har en liten nydelig gutt fra før.. Så det ble litt shopping etterpå! Og termin er den samme... 21/22. januar
Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jeg har også vært på Ul i dag, og vi venter også en liten jente, åsså har vi termin 23.01. Like etter deg! Tipper du er like svevende lykkelig som meg i dag. )
Mamma til 2 <3 <3 Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Åååååå.....gratulerer da.....så gøy =0) Venter en liten prinsesse vi også....var på 3d ul på onsdag...helt herlig!! ha en fin dag da...vi sees på tirsdag?
lillefrk Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 forstår ikke.... så skuffet... var nettopp på ul. er 17 uker og legen (som er spesialist på fosterdiagnostikk) kunne ikke se kjønnet. vil så gjene vite. Men jeg skal ikke ha noe baby noesomhelst inn i huset før babyen er født og på vei hjem!
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 åÅÅÅ HEI! Snuppa! Har tenkt på deg i hele dag! Sett etter deg på msn også! Så supert at dere fikk vite det og at alt ,selvfølgelig,var bra med den lille og deg. Så glad på dine vegne nå.Er sinna fortsatt for måten du ble behandlet på på her om dagen!!!!( Si ifra hvis du skal en tur til byen imorgen da,tenkte å ta en liten titt. ) klem!
4skatter Skrevet 18. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2006 Hei!! Koselig, da satser vi på små prinsesser!! Gratulerer! Hvor var du på 3D?? Send meg en SMS, så snakkes vi!! Klart jeg kommer!! Stor klem til dere
4skatter Skrevet 18. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2006 Hei! Har egentlig ikke noen planer i morgen, bare være med min lillesøster på et bruktmarked, hun elsker det... Kanskje jeg finner noe?? Send meg mail eller sms så snakkes vi! Gleder meg til tirsdag
4skatter Skrevet 18. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2006 Gratulerer Drømmen, hvor skal du føde?? Ja, i dag har jeg svevd på en sky, som deg, og tenkt mye på min lille prinsesse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå