msbu Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 Heisan. Dette er mitt 3. svangerskap, og jeg har hatt BL i moderat grad også i de 2 første sv.skap. Smertene har nok økt for hver gang, men de har ikke vært uutholdelig. Denne gang debuterte smertene første vakt etter ferien. Jeg fikk smerter fra bekkenet i tillegg til at jeg ble stiv/øm i korsryggen. Fortsatt er ikke smertene så sterke, men de er der, og på jobb gjør hvert skritt vondt når jeg reiser meg etter å ha sittet en stund. Etter endt vakt har jeg økte smerter noen dager, så jeg merker at jobben utgjør en viss ekstra belastning (uten at jeg skal klage, mange har det verre). Nå etter ferien har jeg begynt å våkne hver gang jeg skal snu meg i sengen. Ikke det at det alltid er vondt å snu seg, men ubevisst velger jeg en annen teknikk når jeg skal snu meg. Jeg setter liksom begge beina i madrassen, og flytter rompa til side før jeg snur meg over (noen som kjenner seg igjen?). Har stussa litt på dette, for siden jeg gjør dette, merker jeg ikke smertene så mye. Men i natt lå jeg noen timer sammen med litj-tuppa mi. Hun hadde mareritt og ville at mamma skulle ligge sammen med henne. I en vanlig 75-seng var det ikke plass til å snu seg på den nå innlærte måten, og jeg måtte snu meg på normalmåten. Hver gang jeg snudde meg, våknet jeg av smerter fra bekkenet, så det er ingen tvil om at det er der... Komisk i grunn, at kroppen ubevisst velger et annet bevegelsesmønster, også når vi sover... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5974924-smertefullt-%C3%A5-snu-seg-i-sengen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå