Gå til innhold

Dere som har små babyer (2-3 mnd) som sover hele natten...

Anbefalte innlegg

Hvor mye ammer dere i løpet av dagen? Er så redd for at hun ikke skal få i seg nok, så jeg prøver å presse inn 6 måltider på dagen. Da sover hun som regel fra 22/23- 05/06. Hadde vært deilig å få henne litt tidligere i seng, men er redd for at hun da ikke skal få i seg nok.Eller vil hun regulere dette selv tror dere? Må legge til at hun har et godt sovehjerte, og må vekkes på dagen for å få mat. Etter pappaen :)

Fortsetter under...

Hei. Når vår gut var mellom 2 og 3 mnd regulerte han det til 5 måltid om dagen. Han er no litt over 3 mnd og har 5 måltid om dagen. No ammer ikkje eg, han får mme. Til saman drikk han vel mellom 800 og 1000 ml til dagen. Det er nok ikkje så godt å vita kor mykje babyen får i seg når ein ammer. Eg trur at dette vil regulera seg sjølv. Vår gut leggs eg heller ikkje før i 22-23 tida. Som deg kunne eg tenkt meg å fått han i seng litt tidlegare, men eg trur dette og regulerar seg sjølv.

Eg trur ikkje du skal vera red for at ho ikkje får i seg nok. Ein baby krev det den treng av mat.

Vet ikke hv|or mye han spiser i løpet av dagen, men jeg pumper meg hver morgen så han kan få dette med flaske før leggetid. Da får han i seg ekstra mye og blir stappa mett. Man har jo mindre melk om kvelden.

Dette hjalp mye, men hele natten sov han ikke før han kom på eget rom litt over 2 måneder gammel.

Annonse

Dette regulerer hun nok selv.

Mitt nurk sov fra 21 til 05 fra hun var ca 2 måneder gammel, ammet ca 6 ganger i løpet av døgnet. Ikke noe problem med vektøkning, hun spiste det hun trengte. Fra hun var 3-4 måneder har hun sovet fra ca 20 til 05, fortsatt 6 amminge i løpet av døgnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...