Gå til innhold

Skuffet igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Javel jenter, da var tante rød her atter en gang, og jeg er like skuffet igjen:(

Det som gjør meg så sprø er at jeg vet at vi har sex under EL, men alikevel så skjer ingenting.

Har nå prøvd siden februar...

Er dette normalt????

Skrevet

Føler med deg... :-/

Ønsker deg allt hell og lykke til neste gang. :)

Trøsteklem fra

Skrevet

Tusen takk for trøsten....er bare så kjedelig å gå sånn å vente....

lurer på hvorfor ingenting skjer når jeg vet vi prøver på de rette tidspunktene....begynner å bli litt bekymret...

Skrevet

Åja! Vet akkurat hvordan du har det! Skal prøve selv frem til jul, og da er det vel prøverør om den ikke sitter til da...

Skrevet

Masse lykke til:) nå er det snart vår tur!!!:)

Skrevet

Hei jenny77!

Vi har også prøvd siden februar, blir like skuffet hver gang tanta kommer, venter hun i morgen selv om jeg ikke kjenner på meg at hun er i vente. Men regner med det siden jeg fikk en negativ test i dag. Huff... Man sier jo at prøvingen er den mest spennende tiden to mennesker har, men jeg et d ikke akkurat det da... Syntes det bare er gang etter gang med å bli skuffa... Men men, det er vell bare sånn.

Er jo fint å kunne sitte her inne og snakke med andre også da som opplever det samme, dele erfaringer og ha noen å klage til:)

Blir jo på en måte glad i dere alle:)

Skrevet

Hei!

Vi har prøvd like lenge, og tanta kom i da, ja...

Må være tålmodige, men skal prøve eltesting nå:-)

Skrevet

Takk for trøsten jenter:)

Er jo litt artig at vi begynte prøvingen samtidig da:)

Skal huske "nickene" deres, så kan vi jo "ta følge" på ferden:)

Klem

Skrevet

hei... vi har prøvd siden januar.... jg skal til legen neste måned , skal ta en blodprøve for å se om jeg har hatt el.... finner den ikke med tester...

håper vi blir gravide hele gjengen snart!

klem:)

Skrevet

ja..å ha sex akkorat når man VET man har EL, og likevel ikke blir gravid, er som å se på ekkoloddet at det er fisk, men man får faen ikke napp!

men man blir jo mer skuffet når man ikke blir gravid...håper vi alle blir gravide snart så d blir sjikkeli babyboooooooom i mai!!!!!!!!!:D

Skrevet

Jeg har det likt som dere, like skuffet hver gang og prøvd siden januar. Men jeg var faktisk på konsultasjon helt nylig på privat klinikk (time med en gang) og fikk vite at jeg var helt fin, men typen hadde litt late sædceller (men ikke helt ubrukelige heller). Men da han lekte med statistikken og viste hvor mange egg som f.eks muligens ikke virket hos meg den gangen pluss celler hos typen den gangen så skal det noen ganger litt til før det klaffer! Men som han sa, det var ikke umulig i det hele tatt. Men han prøvde litt å "selge" prøverør, for da er det jo mulig det går fortere da.. Men vi prøver naturlig en liten stund til!

Skrevet

Æsj...,Jenny...skjønner så godt skuffelsen...sånn hadde jeg det forrige uke ...Har også prøvd siden februar(ble gravid & mistet i MA), og ventetiden er ikke alltid like lett....MEN: vi må ikke gi opp! Håpet kan ingen ta i fra oss :o) Og inntil et år er jo ganske vanlig at det tar...Kos deg sammen med kjæresten din & ha en fin helg!

Stor klem fra Alba.

Skrevet

uff,lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...