Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Er det noen som testet negativt 11 dager etter EL og likevel vært gravid?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 var det du som skrev inlegget under? lei av å vente? som akkurat slutta med p piller? blir sååå forvirra jeg!!! blir heelt tullerusk i hodet!! kan dere ikke skaffe et navn??!! et som ingen kjenner igjenn hvis dere er redde for det?? pliiis!! blir så mye lettere =0)
Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Hei!Sist jeg var gravid testet jeg ti dager etter eggløsning og den var negativ,men 12 dager etter var den kjempesvakt positiv.14 dager etter var streken tydelig men fortsatt svak,og 18 dager etter kjempepositiv!Så det er ennå håp!HCGen dobler seg annenhver dag eller noe sånt,så derfor kan det tenkes at du llikevel er gravid.Nå sitter jeg her spent igjen selv,men kan ikke teste før om en ukes tid:(
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Det er også 11 dager siden jeg hadde el i dag. Skal teste på søndag, spennende!!! Du kan jo prøve igjen om et par dager, anonym! (Er enig i at det er hyggeligere om du skaffer deg et nick, forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå