Gå til innhold

Har dere begynt å tenke på navn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i min 9 uke og hører jeg eller ser noen fine namn, skriver jeg de på en lapp, så blir det kanskje litt letter når den tid kommer. Er gøy å dagdrømme litt: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jo litt.. men ikke sånn seriøst liksom.. Jeg satt å tenkte på guttenavn mens jeg var på lekeplassen med tullemoren min på 1.5år i dag.. Aner ikke hva vi skal kalle babyen hvis det blir gutt.. jeg syns jentenavn er enklere.. Vet ikke hvorfor.. Så jeg sitter av og til og funderer på forskjellige navn jeg syns er fine.. Føler at jeg aldri kommer til å bli dus/forsont med et nytt navn liksom.. Kommer på et fint navn og tenker, det kan babyen kanskje hete.. Og så syns jeg at alle navn blir "rare".. Men det er jo for at det er "nye" navn og det tar vel litt tid å bli "kjent" med tanken på at barnet skal hete sånn og sånn.. Husker det ikke var så superlett forrige gang heller. Men vi kom da frem til noe, og vi digger det navnet i dag.,. ( Vi kalte veslejenta vår for Carina)

 

Lykke til med navnevalg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt tidlig å tenke på det men jeg gjør det likevel. Masse!

 

Samboeren min og jeg har blitt enige om at om det blir gutt så skal jeg bestemme navn og blir det jente så skal han bestemme. Han mener det skal foregå slik at man har 3 muligheter for å si nei men da må man ta det 4. navnet. Jeg synes det høres litt skummelt ut, hva om jeg da faktisk liker ett av de 3 første navnene bedre enn det fjerde?

 

Jeg liker godt de gode gamle navnene som Asbjørn, Solveig, Ragnhild, Ingeborg, Asgeir, Eivind osv.

 

Lykke til med navnevalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg begynnte å tenke på navn i uke 5 jeg, hehe..

Gikk gjennom hele navnelista her inne å skreiv ned alle jeg syns var fine osv!

Navn er jo veldig viktig, men lar det ligge til UL om 6 uker.. da tror jeg at jeg skal bestemme meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja... Vet jo hvilke jeg liker, men vi får diskutere litt etter en eventuell ul, tenker jeg. Han nekter å snakke om det foreløbig. Men jeg har jo øyne og ører med meg ang forskjellige navn ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...