lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 jeg ser ikke den lille teksten øverst... heller ikke det jeg skriver akkurat nå... må gjette meg til om det er riktig... den er helt lys og bittebitteliten.... har dere det sånn? etterpå når jeg har lagret kan jeg lese hva jeg skrev... og jeg ser fint hva dere skriver... er i grunn ganske så irriterende... blir lett endel skrivefeil...
Faylinn Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Prøv å gå på "Vis" i menyen øverst, deretter "tekststørrelse" og velg medium.
Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Eller hold inn Ctrl tasten og scroll med musen. Da kan du selv velge størrelse.. Kjempe enkelt og greit!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2006 det funka!!!! woooohoooo!!! jeg ser hva jeg skriver!! tusen takk ) dumme meg;)
Gjest Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Hold Ctrl tasten nede samtidig som du scroller med musen. Da kan du velge den størrelsen som passer deg..
Gjest Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Huff.. Så ikke at det kom den første gangen for pc hengte seg opp... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå