Gå til innhold

trenger hjelp :(

Anbefalte innlegg

Skal ikke "dømme"deg for det du har gjort,du vet jo at det var skikkelig bad. MEN: herfra kan du "rette"opp det som går å rette opp,og stå for det du har gjort.Din mann, uansett hvor umoden han måtte være som dro fra deg, har RETT på å vite det,slik at han kan ta et standpunktr derfra. Du kan risikere at han går fra deg,men sier du det ikke vil det slite på deg resten avl livet. Jo lengre du venter jo værre vil det bli og konsekvensene større og større... Vær ærlig...det er en viktig egenskap... Venter du ett år kan du være sikker på at han blir å hate deg...jo før jo bedre... Så har du kanskje lært en lekse?

Fortsetter under...

Til hovedinnlegger:

Ikke misforstå meg på noen måter, jeg dømmer deg ikke i det hele tatt. Men har bare et lite råd til deg, vær ærlig mot kjæresten din. Syns ikke du at han fortjener det? Og gjør det før ungen kommer til verden. Da har dere tid på dere å finne ut av ting, ikke bare du men han også. Han får tid til å tenke gjennom saker og ting. Jeg har ei venninne som har vært utro mot kjæresten sin mange ganger og han har også vært utro mot henne mange ganger. Men nå snakker jeg om henne, altså, hun valgte først å holde kjeft og holde det skjult for han fordi hun ikke ville miste han...(egoistist gjort ja....) Men han fant det ut tilslutt. Sannheten kommer alltid frem. Han valgte å tilgi henne, egentlig mest i den tro fordi hun har sagt at det skjedde mens det var pause mellom dem når det egentlig ikke er sant, men det trenger vi ikke å gå mer inn på. Poenget mitt er at det beste er å fortelle sannheten, selv om sjansen for at du kan miste han er der, men for din egen samvittighetens skyld og for hans egen skyld fortjener han å vite sannheten. Kan si at venninna mi fortsatt er sammen med typen sin i dag i tross for flere gangers utroskap. For min del hadde jeg aldri godtatt det dersom det var min samboer som var utro, men ikke la det påvirke valget ditt. Du og kjæresten din venter barn sammen, han fortjener å vite sannheten - ikke at du holder det skjult bare for din egen vinnings skyld , det er egoistist!

Dette er sikkert bare en som tuller..det ble jo så mye rot å hi skriver jo en masse frem å tilbake..Å hvorfor legge det ut både her å på 1 trimester?

Det er i så fall ikke den første gangen her på bim at det skjer...

Hvis du hadde sex 4 dager før du fikk mensen, så er jo ikke sannsynligheten så veldig stor for at du blei gravid. Hvis det var en regelmessig mens, så var jo eggløsninga ca to uker før. Og de fleste får jo ikke mensen mens de er gravide, vel? Men siden du er 4-5 mnd på veg nå, så har du vel en ul-termin å gå etter, og da kan du jo regne deg tilbake til unnfangelsestidspunktet og finne ut hvem som mest sannsynlig er faren.

Selv om det aldri er bra å være utro, så syns jeg det er helt tragisk av de andre her inne å hetse deg så voldsomt. Blir helt forskrekka av å lese mange av svara her. Stygge innlegg fra anonyme må du hvertfall ikke bry deg om ;-)

Håper det ordner seg for deg, og husk å gjøre det som er best for barnet, h*n har ikke valgt denne situasjonen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...