Gå til innhold

trenger hjelp :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde masse problemer med kjæresten... trudde det ville bli slutt... han reiste på ferie en gang jeg trengte han mest... og da ble jeg så skuffet, for jeg hadde så lyst å løse problemene våre, men han dro... jeg ble også litt sint.

da han var på ferie, hadde jeg sex med en annen en... noe jeg angrer på og vil angre resten av livet.. men det er ikke alltid man tenker klart når man er leiseg, skuffet, sint og i tillegg har drukket.

 

vi hadde ubeskyttet sex... 4 dager etter at vi hadde sex, fikk jeg mensen.. jeg lurer på.. selv om jeg fikk mensen... kan det hende at jeg er gravid med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg faktisk, utrolig hva en kan gjøre når en er så skuffa og føler en blir så urettferdig behandla. Sjansen for at du er gravid med han er vel ganske liten, siden det sterkeste symptomet på at en er gravid er at mensen uteblir, men er du veldig usikker kan du jo gå til gynekolog å ta en ul, så du får en sikker termin, så regner du det tilbake. Tror ikke det kan stemme med eggløsningen din heller, den har en vel 14dg før mens ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar...

jeg har fåt termin, og når jeg regnet tilbake.. skjedde unnfangelsen etter at jeg hadde fått mensen... men det er bare den vonde følelsen... den usikkerheta... men pga at jeg fikk mensen etter at jeg var (uff :( ) utro... og det med terminen... så håper jeg og også roer meg ned med at det er han jeg er sammen med nå som er faren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk i samme situasjon som deg, UTROLIG ekkel følelse, men sett deg ned og regn ut når du skulle hatt eggløsning den gangen, så ser du at sjansen for det er lik null, det gjorde jeg iallefall og det roa meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så " godt" at det er flere... var litt redd for at folk ville fortelle meg hvor dum jeg var.. for det vet jeg at jeg var... og det er ikke lett å leve med det... og når man har den superdårlige samvittigheta... for vi hadde problemer jeg og kjæresten, og ville løse dem.. men han dro... jeg trudde det var enden for oss... og da ble det en one night stand...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg var enda "dummere" enn deg.. Typen skulle reise bort en helg, og siden ting tidligere hadde gjort at jeg ikke stolte på han, ble jeg liiivredd for at han skulle være utro på denne turen. Så med min stolthet, kom jeg hjemp fra jobb kl 10 på kvelden, slukte en flaske vin og gikk på byen. Det endet med at jeg var så sikker på at han kom til å ha sex, at jeg liksom skulle komme han i forkjøpet, tenkte det ville gjøre mindre vondt hvis jeg hadde gjort det samme (helt IDIOTISK, men sånn var det da) Heldigvis har vi et HELT anna forhold i dag og begge stoler 100% på hverandre: ) ikke så lenge etterpå ble jeg gravid, hmm fikk litt panikk ja, men fant jo ut hvem som var faren ganske fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare ved å regne sånn ca 100 ganger når jeg hadde eggløsning, og når terminen var, det var jo ikke mulig i mitt tilfelle at min samboer ikke var faren. Men jeg hadde noen uker å gå på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...