Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Er det slik at alle klær skal vaskes og strykes første gang slik at de blir sterilisert? Må en stryke klærne til babyen første månedene? Noen som vet?
EleResa Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Jeg har ingen planer om å stryke noen klær, håper ikke man må det?
meg & to små vampyrer Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Jeg vasker de en gang etter de er kjøpt, men har heller ingen planer om å stryke de... Kjeder meg ikke såååå mye (enda). He he:) Tror ikke det er noen hygienemessige årsaker til at noen gjør dette med stryking, tror det er mer slik at de liker at klærne før bruk ser pene og nystrøkne ut:)
Loli Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Nei guri, det har ikke jeg noen planer om heller:) Stryking altså..
Lilje74 Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Blir nok minimalt med stryking her i gården også...
Lumsk Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Vaske klærne skal jeg gjøre, men stryking? Jeg stryker aldri med unntak av penskjorter og om jeg en gang hvert skuddår skal legge på en duk. Jeg ble grundig kurert for stryking etter et au pair-opphold i tyskland hvor familien forlangte at jeg skulle stryke alle klærne deres (selv undertøyet).
Gjest Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Skal vaske alt og KUN stryke sengetøy. Da blir de så myke og lukter ekstra godt synes jeg. Og så ser det litt pent ut når hun (tullelina) skal legge seg i sengen for første gang...;-)
komplett familie Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Her blir det heller ingen stryking.... Vasker opp klær og pledd o.l. men det får holde...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Vasker de, men stryke? Nei......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå