Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Slutta på p-pilla for 23 dager siden. Fikk negativ test i går men tok med QR graviditestest utpå dagen og altså ikke med morgenurin. Jeg kan ha testa for tidlig. Vet ikke når jeg skal ha mens fordi jeg har utsatt den. Gått kun på p-pillene i 2 mnd. Burde ikke mensen ha kommet kjapt tilbake da???? Jeg har metall smak i munn, vært oppblåst i magen i over 1 uke nå, men altså ikke noe mensen enda. Kan jeg ha noe håp enda?
Gjest Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Ingen tr= håp, Men vent en dag eller to og test igjen med morgenurin og hun ikke dukker opp!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 får litt avsmak bare jeg ser ordet anonym... du er sikkert ikke slemme-anonym men du får nok "dårlig rykte" hvis du ikke skaffer deg et nick.... noe som ingen kjenner igjen hvis du er redd for å bli igenn kjent... hva som helst... du kommer til å få mange flee hyggelige svar, det kan jeg love deg...
trollemor med hybelboer Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Hvor lange syklusser er du vant til å ha, 28? er det ikke det når du går på piller, er en evighet siden jeg gikk på piller sist.. har glemt ut det der, ville tro at 23 dager var litt lite, og at du enda kan ha håp om å være gravid..... lykke til :-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Hei igjen, anonym! Tror jeg snakket med deg i går, men det er vanskelig å vite siden du heter "anonym"... Kan du ikke skaffe deg et nick så vi kjenner deg igjen og kan følge med på om du får en positiv test!?!?! Lykke til, forresten!
**Håper** Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Ikke meningen med å være anonym, men tenker liksom på om det kan være noen kjente IRL vettu. Og vil liksom ikke at de jeg kjenner skal få vite noe. Ja det var meg du prata med i går tussi28. Og ikke fått mensen enda. Men fra nå av så har jeg dette nicket. Klem
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Hei, m-jenta! Skal du teste igjen om noen dager da? Du bør sikkert uansett bruke morgenurin siden du ikke vet når du hadde el! Jeg skal teste på søndag, håper bare CB'en fra billigtester kommer til da...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 hei m-jenta!! koselig at du fikk deg et nick! mye lettere!! klem fra meg!
**Håper** Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Takk for det. Var dumt av meg å ikke bruke nick. Unskyld for det dere. Men nå vet dere at det er meg. Jeg får bare vente litt til med å teste meg siden jeg fikk negativ i går med QR Graviditetstest. Men den testen liker jeg ikke. Bare så underlig at jeg ikke får mensen og har denne metall smaken i munn. Merkelig. Og siden det har gåt 23 dager siden jeg tok min siste p-pille som var på det nye brettet så burde jeg vel få mensen rimelig fort. Har jo kun gått på p-piller i 2 mnd. Men som sagt så utsatte jeg den. Klem til dere.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 18. august 2006 #10 Skrevet 18. august 2006 Det er mye rart p-pillen kan gjøre med syklusen, tror jeg! Vet ikke om det har så mye å si hvor lenge man har gått på pillen, da. Jeg gikk på pillen i sikkert 10 år og fikk normal syklus med en gang. Andre blir gravide med en gang, så det kan hende det er deg allikevel...
**Håper** Skrevet 18. august 2006 #11 Skrevet 18. august 2006 Husker du hvor lang tid det gikk før du fikk mensen tilbake etter du slutta på pilla? Jeg har hørt det at når man går lenge på de så kan det gå lenger tid før mensen kan komme tilbake. Men siden jeg har gått kun 2 mnd så tenkte jeg at mensen kom til å komme med en gang. Men ikke noe enda nei. Har du noe symptomer tussi28?
**Håper** Skrevet 18. august 2006 #12 Skrevet 18. august 2006 Har gått med oppblåst mage og mensmurringer i over 1 uke nå. Så da tenkte jeg at nå bør vel mensen komme i dag. Men nei. Har fortsatt metallsmak i munnen. Kan murringer gi seg i magen selv om man kan være gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå