GÃ¥ til innhold

Da er vi tilbake fra UL.....

Drømmen *Prinsesse23.01.2007*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble satt 3 dager tilbake så ny termin er 23.01.2007. Men det er helt greit det for alt var jo bare velstand!!! Himmel for en opplevelse!

Åsså ser det ut som om vi venter en liten prinsesse, en aktiv liten prinsesse som er helt perfekt. Forelsket her nå altså.... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så herlig da =) jeg klarer nesten ikke vente jeg altså, skal på UL 28/8- og jeg er såååå spent.. sitter med følelse av å være både redd og gleder meg på en gang... håper på bare velstand og fryd =) koselig med en liten prinsesse da =) skjønner du er forelsket, er det allerede jeg og har ikke sett "knøtten min" enda =)

Skrevet

Gled deg masse masse masse! Satt med samme følelse i forkant jeg. Spent, litt redd, spent og litt redd igjen.

Er jublende glad for at alt er i orden med jenta (! Thihi...) i magen, fikk et heeelt annet forhold til det nå, og det gjorde virkelig pappa'n også, han stoorkoste seg. :o)

Skrevet

ja jeg har det litt sånn opp og ned, glede grue, glede grue, men aller mest så gleder jeg meg.. =) og pappaen gleder seg om mulig enda mer, det blir jo liksom hans første møte med babyen sin =) han gleder seg " som en liten unge" ;o)

har du termin 21/01-07? jeg har etter det jeg har klart å regne og det legen min kjente etter termin 28/01-07 jeg da, så jeg er ikke så lenge etter =)))

Skrevet

Jeg har termin 23.01.2007 jeg så da har vi jo veldig nærme hverandre.

Hvor kommer du fra da? Vi kommer fra Skien vi. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...