Gå til innhold

Spent!

Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent for tiden! Har fått veldig høy temp de siste dagene, tror ikm er på søndag - tror jeg pleier å få tanta på 13 dpo. Så da blir det testing!! Med mindre tempen synker...

Flere som skal teste på søndag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da! :-) Klarer du å la være å teste i morgen da? Det tror jeg ikke jeg kunne :) Men lykke til! Krysser fingre her

Skrevet

Jeg tror jeg skal greie å vente til søndag, for jeg er litt usikker på ikm siden det er første gangen jeg temper og vet når el var. Men det er superspennende hver morgen når jeg tar tempen....

Skrevet

Hva ligger tempraturen på når man er blitt gravid??? Kan jeg ta tempen under armen ?

Skrevet

Det er ikke et fasit svar på det. Du må tempe med en gang du våkner, til samme tid, gjennom hele syklusen, for at du skal kunne se om den stiger/synker. De fleste temper vaginalt eller analt, men ellers tror jeg i munnen er bedre enn under armen.

Skrevet

Ja, jeg temper i munnen, men tror jeg skal prøve vaginalt neste pp (hvis det blir noen neste... :))

tempen stiger etter el, så holder den seg høy frem til TR kommer, eller gjennom et evt. svangerskap. Det har noe med økning av progesteron i kroppen å gjøre, så vidt jeg husker.

Skrevet

hei!

Jeg skal ha im på søndag også. Men venter sikkert til mandag/tirsdag før jeg tester meg. Dette for å være sikker på at jeg ikke havner på de 50% som har sa den første mnd. orker ikke å bli skuffet, tror det er verre enn å vente noen dager.

Skrevet

Dere er heldige som vet når dere kan forvente med å få mensen. Jeg aner ikke det pga utsettelse av mensen av p-pillene som jeg slutta med den 26 juli. Kun brukt p-pillene i 2 mnd. Har ikke fått mensen enda og kjenner metallsmak i munn. Men testa negativt går. Håper det er for at jeg testa for tidlig.

men jeg ble spådd her inne at jeg er gravid for det. Hmmm...Kan nok ikke stole helt på det da men. Bare så rart at jeg ikke har fått mensen enda og hatt mensmurringer i magen i over 1 uke nå.

Skrevet

Uff, nå kjenner jeg mensmurringene begynne å komme her.... Vilikkevilikkevilikke ha tantebesøk!!

Skrevet

Huff. Krysser fingrene for deg tussi28 at det ikke er mensen som kommer....

Skrevet

Håper ikke det! Det er litt tidlig uansett, synes jeg! Har ikm tidligst på søndag!

Skrevet

Får jo så lyst å teste hver dag nå for å se om det blir positivt. Men sannsynligheten er nok liten nå for at den skal bli positiv nå siden den ble negativ i går.

Men har ikke mista helt håpet siden jeg ikke har fått mensen enda og kjenner denne metall smaken i munn. Og ikke minst fordi jeg ble spådd her inne at jeg er gravid. Hehe.

Skrevet

Jeg trenger visst ikke teste, har fått signaler på at TR er på vei, hvis ikke spotting er vanlig når man er gravid, da. Men tror nok ikke det, nei. Håper andre har bedre klaff en meg!!

Skrevet

jeg skal teste søndag.

spennende.

Skrevet

får håpe tempen holder seg høy og at testen blir posetiv...lykke til.

Skrevet

Krysser fingrene for at du får positiv test på søndag =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...