Reddik Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 jeg tror jeg har en haug med papirarbeid foran meg...og jeg er så distre at jeg er ikke sikker på om jeg har skjønt trygdeetatens nettsider riktig... kunne noen være så snill å ta seg bryet med å forklare kort hvilke papirer som skal sendes inn og hvor de skal sendes? Har fast stilling, får permisjonspenger. takk :-)
På'n igjen Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Det eneste du skal fylle ut er krav om fødselspenger. Her må du si noe om arbeidsgiver dekker lønnen eller om trygdekontoret skal dekke. Resten blir ordnet mellom arbeidsgiver og trygdekontoret. Lykke til!
På'n igjen Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Glemte å si at du skal sende skjemaet til trygdekontoret og så setter sikkert arbeidsgiver pris på å få en kopi.
Rut Bram Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Du skal fylle ut skjemaet "Krav om fødselspenger" - finnes her: http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=familie&path=f_oedsel_mrog_mradopsjon&path_sub=f_oedselspenger. Legg ved kopi av terminen (helsekortet holder) og siste lønsslipp. I tillegg skriver du (og evt mannen din hvis dere skal dele permisjonen) en søknad til arbeidsgiver om permisjon (tidspkt og dekningsgrad). Noen arbeidsgivere har egne skjema for dette, hvis ikke skriver du det bare i et brev.
Reddik Skrevet 18. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2006 Tusen takk På`n igjen og Barbalala & spiren 7.10.06!!!! Nå hjalp dere meg veldig. Og lettet litt på min superstressende dag :-) Ha en feiende flott fredag!
EleResa Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Skal mannens siste lønnsslipp også legges ved, til pappapermisjonen??
EleResa Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Han kan jo ha gått opp i lønn til han evt skal ta den ut...
meg & to små vampyrer Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 trygdekontoret sa til meg at pappans lønnsslipp/inntektsopplysninger innhenter de når det nærmer seg at han skal ha permisjon. Så det trenger man nok ikke med en gang, med mindre han skal ha permisjon om kun kort tid:)
Tiasmas Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 hvor lenge før termin må disse papirene sendes inn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå