Gå til innhold

hellu....noretta....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bra med deg da? lurer på,hvordan det er med kløen jeg...er den bedre eller??

prøver alt for å slippe kjenne vondtene jeg,hehe...har ikke sovet et sekund i natt.måtte opp å ta tabeletter til slutt.tror et eller annet er i gjære,for jeg har liksom fått noe vondt som jeg kjenner igjen.så det er spennende ja.men jeg holder på å tørne,så vondt er det..

vurderer å pynte på nicket.var det ikke litt rart med snart moden? kan jo misforstås,tror du ikke??

vurderer å høre med legen senere om hva jeg skal gjøre.klarer knapt gå nå,så det blir vel rulatoren neste,hehehe....

nei,nå skal jeg opp å gå litt.ble vondt å sitte.

ta det med ro på jobb da.ikke spring rundt å server,hehe...=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Uff og uff, det hørtes slitsomt ut!! Har du snakket med legen? Du kommer jo ikke til å ha krefter igjen når fødselen er i gang...;) neida, men du må jo prøve og sove litt...

Synes nicket ditt er bra jeg! Jeg skjønner det i hvertfall! Hvor er det du har vondt da og åssen vondt??

Er helt utslitt i dag, jobber alt for mye... Men bare 2 dager igjen så skal jeg ta det med ro! Men faktisk har jeg nesten ikke kynnere lenger!! Er det ikke typisk??? Nå som jeg faktisk vil ha de for å bli fortere klar!!!;)

Legen min ringte meg på morran i dag! Leververdiene var visst helt fine men har for lav jernlager så må ta tilskudd nå! Er det noe farlig eller?

Ellers klør det fortsatt litt men har begynt å bruke hvitvask og det hjelper faktisk veldig! Blir jo helt hvit på kroppen men hvem bryr seg om det...;)

Skrevet

Hvor er du da attpåklatt??;)

Skrevet

her er jeg ser du...

nei,jeg fikk ikke ringt.ble så mye styr her,sånn plutselig..mas,besøk osv..er sliten for tiden ja,men det går vel det også.er himla lei av å ha vondt!!!! ser liksom ikke vitsen i å holde ut,hehe...

har jo sagt at du ikke må jobbe så hardt,FYYYY DEG!!!!

å kynnere har jeg sendt deg.ikke bare meg som skal sitte her å pines nå.....hihiiii

vondtene mine sitter i hofta,foten,rumpa,bekkenet,ryggen,magen,åsså neddi der du vet....tror jammen her er starten på slutten....(forsto du den?)

mener det er noe som starter.har stikkinger og verk hele tiden,og kynnerne kommer hele tiden med press i bekkenet.det rare er at jeg liksom er glad for det!!! går det an?? har jo vært redd for dette hele veien,men nå .....rare greier...verst er det om natta.nervene i foten verker som bare det.like før jeg bestiller den rulatoren....

så bra at verdiene var fine.da slipper vi å tenke på det.men hvitvask er noe kliss..har prøvd det da jeg brukte korsett etter ryggopperasjonen.nå herk å vaske bort ja...

ikke farlig med lavt jerninnhold så lenge du fra nå tar tilskudd.jeg ligger for høyt,og slipper.endelig en ting som er bra med meg også...

satt her å ønska jeg hadde trampoline,hehe...tenk deg det synet da.mor og datter hoppa som bare det for å bli først.hahaha--hun har fått vann i føttene og uren urin,så litt plager har hun også gitt.men hun har så kort tid igjen at det går vel greit.jeg sitter her med pute under rompa,som en annen tosk....jaja,kun 35 dager til,sååååå......

Skrevet

Hei!!

Sorry, er så innmari mye å gjøre om dagen! Jobb, jobb, jobb... En dag igjen så skal jeg slappe av!!:) Skal på jobb nå om en halv time så da skriver jeg til deg i kveld når jeg har kommet hjem! Om det ikke er for sent...

Håper alt står bra til med deg!??:)

Skrevet

hehehe....maser jeg....hihiiiiii......bra,men voooondt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...