Gå til innhold

Noen som har testa med QR Graviditetstest???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har testa med den ett par ganger...men jeg har aldri vært gravid så vanskelig å si....jeg har hørt mye negativt om testen, så selv har jeg gått over til CB....om du er usikker så bytter du bare:) Men jeg vil tro at QR er like sikker..ellers ville de ikke solgt den....

Quick respons er like sikker som andre tester. En test vil ALDRI komme til å vise positiv med mindre det er hcg i urinen! Min viste positiv to dager før ikm, t.o.m på kvelden! Faren med å teste før ikm dato er at 50% av alle svangerskap ender i sa, veldig stor prosent av disse på ikm dato, slik at vi tror vi har en vanlig menstruasjon. Har du da tatt en test er jo oddsen 50/50 for å miste et par dager senere. Dette er også en grunn til at QR har fått et så dårlig rykte, folk tror den viste falsk positiv når den i realiteten plukket opp tidlige hormoner. :o)

Quick Respons skal vise strek i begge vinduene når man er gravid!

Annonse

Ja. Av en eller annen grunn kommer kontrollstrken nesten i midten. Er du gravid får du opp en ekstra strek. Da jeg testet positivt 2 dager før IKM med nr 2 var den ekstra streken så svak at jeg nesten ikke så den først og det tok noen minutter før den kom, men den var der og da så man jo at det var plass til to streker der og ikke bare en. Nå sist fikk jeg tydelig to streker og da jeg testet før jeg fikk mensen sist bare en nesten midt på.

Hmmm. Jeg har hatt så mangen symptomer de siste dagene selv om IKM ikke er før på lørdag. Derfor tok jeg selvfølgelig en QR test i går ettermiddag. Vet jo at dette er tidlig så har likevel tenkt å teste igjen over helga.. men det jeg syns var rart er at min kontrollstrek ikke var på midten... Det var tydelig plass til en strek til ja, men jeg gadd ikke vente noen minutter jeg siden kontrollstreken var kommet frem.. jaja - får vente i spenning da.. :)

Jeg testa med qr da jeg var gravid...og lege kunne bekrefte at jeg var det :-) Den er like sikker som andre tester :-) Den reagerer kun på hcg, så man får ikke positiv test med mindre der er hcg i urinen

Jeg fikk også det: Positiv test med QR, negativ med CB. Dagen etter gikk jeg til legen som tok blodprøve. Den var negativ. Hvis det var kjemisk graviditet, så burde vel det slå ut på cb også? Begge deler behøver jo 25 ml av hcg? Er det ikke slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...