Gå til innhold

Hvor mange dager ble du på sykehuset når du hadde tatt ks ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok ks mandag og dro hjem fredag, er det vanlige tror jeg, da stingene tas den 5. dagen. Denne gangen håper jeg å kunne dra hjem en dag før og heller komme tilbake for å ta stingene, var temmelig lei av sykehuset og barselhotell på slutten og ville bare hjem.

Ikke lenge igjen for oss nå.... :o)

Fødte onsdag, hjemme lørdag. Vanlig praksis på SØF. Men vil du være lenger eller kortere er det bare å si ifra. De er behjelpelig så godt det lar seg gjøre. Føler du deg ikke trygg på å dra hjem ennå, får du bli en natt til.

Lykke til!

Jeg fødte på fredag og valgte å dra hjem onsdagen etter. Jeg hadde ingen sting som skulle fjernes og jeg følte meg frisk nok til å dra hjem. Men mange rundt meg synes det var tidlig etter et ks. Ser over her at noen blir kun 3 dager, det er jo forskjellig hvor fort man kommer til hektene etter et ks. Selv har jeg en sykdom som nok gjør at det tar litt lenger tid for meg. Uansett trodde jeg at 5-6 dager er det vanligste etter ks.

Lykke til!!

Jakob kom på mandag og vi kom hjem i går.

Sånn var det da lillemor kom også i 04

Men det er i Trondheim da. Vet at feks i Kristiansand har de 1 uke liggetid på ks, så det er vel forskjellig fra plass til plass

Annonse

Kommer helt an på formen. Mitt første var etter 12 timer med vanlig fødsel, så ble det hastesnitt. Ble der i 9 dager. Mitt andre var planlagt, så da gikk alt greit og jeg dro hjem etter 4 dager.

Nestemann skal jeg ikke amme, så da kanskje jeg drar hjem enda tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...