makkapakka med spire Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 Nå er det "bare" 200 dager igjen til termin..... Første mål er nådd, og på søndag vandrer jeg videre inn på 2.tri.. VAr hos legen på onsdag og fikk høre hjerte til skatten min slå for første gang.. Er veldig sikker på at dette kommer til å gå bra.. Kvalmen har også begynt å slippe litt taket så nå tror jeg at jeg/vi går en nydelig høst i møtet... Håper dere andre også får en fin høst og et fint svangerskap:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 18. august 2006 #2 Del Skrevet 18. august 2006 Takk det samme, kvalmen hos meg er også begynt å slippe taket og det er helt nydelig: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Del Skrevet 18. august 2006 Her går fomen opp og ned fra time til time... Håper den snart stabiliserer seg på bra:) Har også termin i mars (21) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor til 4 i mars Skrevet 18. august 2006 #4 Del Skrevet 18. august 2006 har termin 22 mars og formen er bare bedre og bedre føler også på meg at dette skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 18. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 18. august 2006 Nei det er ikke noe kjekkt å være kvalm.. har vært kvalm i 6 uker nå, hypermesis... Jeg har termin 6 mars.. Er dette ditt første barn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. august 2006 #6 Del Skrevet 18. august 2006 Er det meg du spør? Har en gutt på 15 mnd. Hvis du er hyp. kvalm så skal jeg bare tie still med mitt, er bare uggen og sliten heldigvis:) Håper du snart blir bedre:))) Ditt første?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 18. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 18. august 2006 Ja var deg:O) Ja føler det kommer seg litt nå... Kaster fremdeles opp en del, men langt ifra så mye som jeg gjorde.. Dette er mitt første ja, er kjempe spent på tiden framover.. Gleder meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 18. august 2006 #8 Del Skrevet 18. august 2006 mamma i mars07 jeg har sluppet unna oppkast heldigvis, kan tenke meg det er helt j.... lykke lykke til videre, håper formen kommer seg snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. august 2006 #9 Del Skrevet 18. august 2006 Da håper jeg du blir i bra form igjen om ikke alt for lenge, så du kan nyte det å gå gravid, kose deg med magen og gjøre akkurat som du vil. God bedring:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 18. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 18. august 2006 Takk takk, tror og håper at det bedrer seg nå, er 12 uker på søndag og allerede er jeg litt bedre... Hvor langt er du kommet barn i magen:) ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka med spire Skrevet 18. august 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 18. august 2006 Tusen takk mumu:O) Lykke til med ditt svangerskap også.. KOS deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå